|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Even in de smiezen houden of ze deze kant opkomen, anders maak ik er een tripje Engeland van. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
27 mei 2011 in Ahoy' Leuk prijsje: euro 59,= 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
shiiiiiiiiiiiizzz, nog maar even kijken dan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Toch een beetje lachen als een boer met kiespijn, al heb ik het er wel voor over. Iemand enig idee hoe je bij Atlantic of het management van de band zelf aan een fotopas zou kunnen komen? Zal allicht niet makkelijk zijn, maar wel leuk om hen ook nog eens op de CMOS te zetten... |
|
Zo moeilijk is het toch niet om die info te vinden? http://www.atlanticrecords.com/contact Bij RUSH heb ik nooit de neiging om foto's te maken....gewoon heerlijk genieten! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Mz goed om te weten, maar moving pictures is niet mijn favoriete album... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
oei oei, moving pictures intergraal.. dat is wel nice: 1. "Tom Sawyer" ([1]) 4:31 2. "Red Barchetta" 6:10 3. "YYZ" ([2]) 4:23 4. "Limelight" 4:20 5. "The Camera Eye" 10:59 6. "Witch Hunt (Part III of Fear)" 4:46 7. "Vital Signs" 4:47 2 en 3 60e is wel prijzig imo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
IMO die 60 euro meer dan waard. Gezien ervaringen in het verleden. Vrijdag maar op tijd uit bed voor kaarten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De mijne ook niet bepaald. Bareuh... |
|
quote: Ik heb die van mij al binnen Lang leve de RUSH newsletter & early bird codes 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ter info: RUSH VOOR CONCERT NAAR ROTTERDAM! Op vrijdag 27 mei 2011 komt het Canadese prog rocktrio Rush voor een concert naar Nederland. De show maakt onderdeel uit van de Time Machine Tour 2011 en vindt plaats in Ahoy', Rotterdam. Het eerste album van Rush stamt uit 1974, was het best verkochte debuutalbum van een Canadese band ooit en liet een sterke invloed van Led Zeppelin horen. De grote internationale doorbraak kwam echter met het album '2112' uit 1976, waarmee de band een meer symphonische en progressieve weg insloeg. Het was het eerste album in een lange reeks van gouden en platina exemplaren, met 'Moving Pictures' uit 1981 als absolute topper. Het is ook dát album, met songs als 'Tom Sawyer', 'Limelight' en het Grammy-genomineerde 'YYZ' die de band gedurende hun Time Machine Tour 2011 integraal ten gehore zal brengen. Rush, bestaande uit zanger, bassist en toetsenist Geddy Lee, gitarist Alex Lifeson en tekstschrijver Neil Peart op drums, wordt vaak in één adem genoemd met bands als Pink Floyd en Marillion en is één van de best verkopende rockacts in de geschiedenis. Onder de noemer 'Snakes & Arrows' vonden op 16 en 17 oktober 2007 de meest recente optredens van Rush in Nederland plaats. Tijdens deze concerten zijn er opnames gemaakt voor de live-dvd 'Snakes & Arrows Live'. De shows waren met het gebruik van gigantische videoschermen, lasers en lichtshow een lust voor het oog en duurden drie uur. De sfeer was fantastisch, de bandleden waren zichtbaar in een perfecte conditie en verklaarden nog lang niet met pensioen te gaan. Onlangs is Rush opgenomen in de Hollywood Walk of Fame en een nieuw album, getiteld 'Clockwork Angels', is in de maak waarvan twee songs, 'BU2B' en 'Caravan' reeds digitaal uitgebracht zijn. Gelukkig slaat de band ook tijdens de komende wereldtournee Nederland niet over. Vrijdag 27 mei 2011 belooft een avond te worden waarbij in Rotterdam zowel klassiekers, als een integrale live-versie van 'Moving Pictures' alsook de twee nieuwe songs voorbij zullen komen. De vele fans die ons land kent, worden zodoende wederom op hun wenken bediend door Rush. RUSH - Time Machine Tour 2011 featuring the legendary Moving Pictures in his entirety Vrijdag 27 mei 2011 Ahoy, Rotterdam Entree: € 59 (excl. servicekosten) Aanvang: 19.30 uur Deuren open: 18.00 uur En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Da's voor mij tot op heden een zwart gat gebleken... hoewel, da's strikt genomen niet helemaal juist: uit een zwart gat kan wel informatie komen. |
|
*schop* Zo, nog 3,5 week! De beelden uit USA/Canada beloven een mooi spektakel! Met dit weer wordt het ongetwijfeld een fantastisch afscheid (persoonlijk verwacht ik geen Europese tour meer nadat deze is afgelopen) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
morgen! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
En zeer recent krijg ik te horen dat ik tóch tijd heb om hier heen te gaan! Is het nog niet uitverkocht? |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Maar eens richting 010. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
fantastisch optreden weer natuurlijk! |
|
Weinig aan toe te voegen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
FLABBERGASTED! Beste show die ik de afgelopen 20 jaar van ze heb gezien! Setlist En wat een geniaal gebruik van pyro en licht! Marathon: "...a lucky shot in the dark..*BOEM!!!!!* ... in the long run..." Witch Hunt en Caravan waren ook subliem met vuur(werk), etcetera 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
wat was de setlist dan ? Meer dan alleen moving pictures... 3 uur concert heb ik gehoord... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Set One The Spirit of Radio Time Stand Still Presto Stick It Out Workin' Them Angels Leave That Thing Alone Faithless BU2B Freewill Marathon Subdivisions Set Two Tom Sawyer Red Barchetta YYZ Limelight The Camera Eye Witch Hunt Vital Signs Caravan Drum Solo Closer to the Heart 2112 Part I: Overture 2112 Part II: The Temples Of Syrinx Far Cry Encore: La Villa Strangiato Working Man oei ! daar zitten wel erg veel leuke stukken in... La villa... mijn favo... had misschien toch bij moeten zijn I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |