|
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Benieuwd naar Glorior Belli a.s. vrijdag. Eerste band, hoe laat begint die? 19.30 of 20 u? |
|
Ook aanwezig Het doet maar even pijn! |
|
19.30 – 20.00 Absentia Lunae 20.20 – 21.00 The One 21.30 – 22.15 Horned Almighty 22.45 – 23.45 Glorior Belli |
|
Foto's van deze sfeervolle avond zijn nu te zien op www.metalphoto.org! |
|
Hoe was het? |
|
Tof! Absentia Lunae was wel ok, beetje oude Mayhem / Deathspell stijl, kon me niet de hele set boeien maar was aardig. The One was super, aangenaam verrast, goede sfeer vond het alleen wat kort. Horned Almighty had ik al snel gezien, crust soundje was leuk geprobeerd maar het geluid was te vlak en had wat ruiger gekund. Maar niet slecht iig. En Glorior Belli was super! |
|
Ja daar kan ik me wel bij aansluiten, ik vond The One en Glorior Belli echt super. Absentia Lunae vond ik niet zo heel fascinerend of bijzonder, behalve de drummer. Die roste echt geniaal de pannen van het dak. (ook wel logisch, Jan Benkwitz heeft al met behoorlijke namen opgetreden als sessie drummer) Horned Almighty vond ik al wat lekkerder wat optreden betreft, maar na zoiets intens als The One is het lastig evenaren vind ik. Zeer geslaagde avond Het doet maar even pijn! |
Index / Concerten |