|
Auteur: |
|
|
- 06-01-2011 013 Tilburg - 06-02-2011 De Pul Uden |
|
Waarschijnlijk aanwezig in de Baroeg, kijken of er gemosht kan worden met die palen daar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Toffe line-up! |
|
Wat een kut line-up. Doe mij dan maar deze February 13 Innocent, Hengelo - The Netherlands w/ State Of Mind (Record Release Show) Of deze 27 Maart W2 Den Bosch - NO TURNING BACK, RITUAL, DEAL WITH IT, NEW MORALITY and MIDNIGHT SOULS |
|
Kut line up inderdaad met die kinderlokkers en vijanden....No Turning Back is wel gaaf, zeker live, is het overwegen wel waard. Zoveelste mentalkloon. |
|
Snap deze hele line up niet. gare bands....NTB is vet, maar zet daar dan ook gewoon een paar gave hardcore bands bij, zoals een pride runs deep, ofzo.. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:Ik vind die zanger van No Turning Back nogal een zeikerd. Rot op met je scene gelul, daar heb ik geen boodschap aan. |
|
Daar heeft hij soms wel een handje van inderdaad. Bij Cilinderfest zat hij over de PVV te zeuren. Speel gewoon je nummers en als je wil preken dan breng je maar een boek uit Maar verder wel een band die altijd een gave show weggeeft. |
|
Haha, Dat prediken indd...Heb je ooit Born from Pain gezien, met hun oude zanger? Echt die gast leek wel een dominee, hoe die stond te prediken..niet normaal. Zoveelste mentalkloon. |
|
Met Ché bedoel je? Wel eens gezien maar het gepreek is mij niet bij gebleven. Lou van Sick of it All lult ook tussen de nummers door, maar daar komt het een stuk positiever over. Zanger van No Turning Back was negatief en dan blijf ik rustig met de armen over elkaar staan. |
|
Tja , ik snap hem ergens wel, ik bedoel maar als linksert heb je het erg moeilijk in deze rechtse tijden natuurlijk, maar goed, ik ben van mening ook dat je als band er in de eerste plaats bent om te entertainen, als ik politiek geneuzel wil horen, of zien kijk ik wel tv. Zoveelste mentalkloon. |
|
Hij vond ons niet enthousiast genoeg. Dan daar over gaan zeiken werkt averechts. |
|
Hahaha, tam publiek is hier toch altijd zo.In Duitsland gaan ze toch veel meer los dan hier. Weet die zanger zelf ook, beetje debiel om daar over te gaan zeiken. speel dan wat minder nummers, heb je als band nog tijd over om je bier op te zuipen ook. Zoveelste mentalkloon. |
|
HARDCORE!!1@ Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Liever zeiken dan irritant lullen (hey, Hoods!). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Hardcore zuipen, indd.Is bij hardcore shows toch wel relaxed, de meesten drinken toch alleen maar cola. Zoveelste mentalkloon. |
|
System of a Down blijven de ergste predikers ever. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Dat is geen hc, dus je bent gruwelijk offtopic, dude. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Ik dacht dat we het over hardcore-predikers hadden... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De lineup is ietsje veranderd, doordat HMKF heeft moeten afzeggen. Zaterdag 5 februari 2011 No Turning Back (NL hardcore, ‘Take Control’ release tour) Age Of Panic (NL hardcore) As Enemies Arise (NL metalcore) Noyalty (NL hardcore / punkrock) Entree 12 euro. VVK 10 euro. Zaal open 19.00 uur. Tickets: http://www.baroeg.nl/voorverkoop.htm |
|
Sexy time! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |