|
Auteur: |
|
|
Zondag 27 Maart Baroeg On Tour @ Off Corso Ulver (NO ambient / avant-garde / electronics) + special guests Vvk € 23,00. Entree € 25,00. Zaal open 15.00 uur. Dit concert vindt plaats in Off Corso, Kruiskade 22 / Rotterdam. www.off-corso.nl [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 24-03-2011 1:09] |
|
Hier wil ik heen!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoe is het geluid in Off Corso? You have time. You are doing fine. |
|
|
|
|
|
quote:! |
|
quote: € 27,50, benzine/treinkaartje, drinken, vreten. Duur grapje. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2010 20:07] Je moeder. |
|
Ulver op tien minuten fietsen van mijn huis! Daar gaan we heen! |
|
DJ-act toegevoegd: From The Bogs Of Aughiska (UK dark ambient soundscapes) |
|
Oh dat is eigenlijk wel erg gaaf; eens kijken of ik daar heen kan Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Kleine honderd al bij al gok ik zo. Tja, dat kost een avondje stappen nou eenmaal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
iemand enig idee welk werk we van ulver kunnen verwachten? wat was het bij hun vorige shows ? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Nieuwer werk: Perdition City, Shadows of the Sun, A Quick Fix.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vorige keer speelden zo nummers van alle platen vanaf Themes From William Blake's Marriage... You have time. You are doing fine. |
|
oei oei.. dat kan erg goed zijn ...toch eens serieus over nadenken merci heren I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Waarom wordt From The Bogs Of Aughiska (UK dark ambient soundscapes)een DJ-act genoemd? |
|
Omdat ze draaien ipv live optreden? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
denk in antwerp aanwezig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Zondag al! |
|
oeh drie uur deuren al. Dat haal ik niet, hoe laat eerste act? |
|
Zoiets wordt het: 15.00-16.00 FTBOA (DJ-act) 16.00-16.45 Zweizz 17.15-18.30 Ulver (+encore) |
|
Dus... viel dat effe tegen. Ulver was weliswaar gewoon Ulver, maar maakte niet eens de (toch al niet zo bijster lange) speeltijd vol, en het zaalgeluid was ongedefinieerd met (natuurlijk) veel te veel laag. Die Zweizz-act sloeg echt hélemaal nergens op. En de Off_Corso is een sfeerloze kutclub waar ik nooit meer heen wil. Jammer, ik had echt zin in deze middag... |
|
Crap, was het helemaal vergeten. Maar blijkbaar niet al te veel gemist dus. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Viel inderdaad tegen. Kwamen bij Zweizz binnen wat waarschijnlijk echt het slechtste en meest belachelijke is wat ik ooit gezien heb. Geluid bij Ulver was inderdaad niet om over naar huis te schrijven en verder was het vrij gewoontjes eigenlijk. Wat hierboven ook al gezegd werd, de Off-Corso was behoorlijk sfeerloos. Beetje jammer allemaal. |
Index / Concerten |