|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Verschrikkelijk. Boeiender |
|
quote:Ik lees altijd assrape. Maar idd, zoals gezegd, Pale Light is wel een lekker nummer. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Jij vindt volgens mij alles kut, is het niet? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Die zangeres was idd om te janken zo slecht, maar de grunt van Bart was echt geweldig! quote: Da's Martine van Loon die bij elke band na één plaat de deur uit gedaan werd. Maar zoals Muti al melde zong zij niet op Always maar op Almost A Dance. Geheel op haar plek overigens met die walgelijke Mike Patton imitator Niels. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Jullie hebben gelijk. In elk geval, die vrouwenzang op Always is knap belabberd. Almost a dance heb ik één keer geluisterd in de platenzaak, niet eens de moeite genomen hem aan te schaffen. Bij Mandylion werden ze weer geniaal, sowieso goeie zangeres die Anneke. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Fields of the Nephilim kan ik wel waarderen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Ah een paar namen erbij voor mijn download lijst in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
quote: Belabberd? Dat valt toch reuze mee? En de zang van bart vond/vind ik ook super. Live kwam de zangeres trouwens veel beter uit de verf. En ze stond dan niet bepaald op de achtergrond. Maar ik ben dan ook een echte always fanboy, echt tig keer in die tijd naar de gathering live geweest. Alles erna vond ik helemaal niets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik blijf toch wel steken bij het oude werk van Tristania (Widdows Weeds, Beyon the Veil), de eerste 2 van WT, oude Theatre of Tragedy, oude AF, oude Sins of Thy Beloved, Trail of Tears. Dit voor de vrouwelijke kant van de zaak. Voor de rest kan ik The Vision of Atlantis wel smaken, Moonspell, Fields of the Nephilim, My Dying Bride, Tiamat (ok, die laatste 2 zijn mss niet zo zeer gothmetal) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik snap de kritiek op Marieke Groot ook niet, die op Martine van Loon des te meer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik weet niet of dit onder gothic metal valt maar Astralgeist van Forbidden Site vind ik een erg sterke plaat. http://dunkelheit616.blogspot.com/2007/06/forbidden-site-france-astralgeist-1999.html Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Dit klinkt erg fijntjes! Bedankt voor de tip Bokaj! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |