|
Auteur: |
|
|
Cool , |
|
Cool, dan is die van Anathema ook uit.. |
|
hoe issie??? k wil em ook halen |
|
oh en hoe duur? |
|
Heb je die van Anathema ook al gezien? Hoe duur? |
|
quote: €(=euro)29,99 dus... enneh, ikke kope [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-04-2002 21:52] Je moeder. |
|
Ik zou hem maar gewoon bij www.play247.com bestellen, want daar kost hij slechts 13,99 engelse ponden, da's omgerekend € 22,52!! en geen verzendkosten! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
is dat betrouwbaar? en doet t er niet n maand over ofzo? |
|
Die DVD van MDB is weergaloos!!! Schitterend. Perfect gewoon. Subliem geluid en vooral het concert in Polen met haarschep beeld en hele goede verlichting. En ik heb sinds een maand geen Visa-card meer (werd een beetje onbetaalbaar voor mij....) en had die dvd daar ook niet kunnen bestellen. Heb ook die dvd van Anathema gezien. Duurt maar 74 minuten totaal en is ietsjes duurder (€32,99 dacht ik) en dat is voor mij iets te veel van het goede... quote: Nee, ik heb daar geregeld wat besteld (dvd-boxen van Farscape enzo, erg goedkoop en na een week heb je je bestelling in huis, en idd zonder verzendkosten) [Dit bericht is gewijzigd door Darkzone op 28-04-2002 0:07] Bring The People Together |
|
ik vrees dat ik morgen toch maar naar Plato moet |
|
Zou ik hem kopen? heb nog geen DVD-speler ofzo ... maar toch? Staat wel aantrekkelijk veel cool beeldmateriaal op, lijkt me wel de moeite waard! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: misschien kan je het op je PC afspelen . op mijn laptop staat dvd, bij de cd rom |
|
quote: Nee, ik heb ook geen DVD-ROM in mijn computer. Volgende computer beter Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Is absoluut betrouwbaar; het duurt ongeveer een weekje voor je je dvd'tje binnen hebt en het wordt niet via de PTT verstuurd (die dus vaak dvd's jatten), maar via Select Vracht. Het enige nadeel is misschien dat je een creditcard moet hebben. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Trouwens, bij Displeased Records ( www.displeasedrecords.nl ) kost de DVD ook maar € 24,75.. alleen rekenen zij wel verzendkosten. [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 28-04-2002 13:02] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Geen verzendskosten als je boven de 25 Euro komt (dus bestel je nog een punaise voor 25 cent) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hohohoho! dit is dus niet waar hè! Alles wat je bij Play.com besteld, wordt gewoon door de PTT thuis bezorgt! Ik ben zelf postbode en weet er dus alles van. En dat zulke dingen 'gejat' worden is dus over het algemeen onzin. Binnen Nederland kunnen bedrijven zelf bepalen welk bedrijf hun produkten (om het maar zo te noemen) bij de klant thuis bezorgd, maar voor buitenlandse bedrijven geldt de PTT als 'bezorgdienst'. Terug naar My Dying Bride nu.... Bring The People Together |
|
Ik heb laatst anders een CD naar Judge M. opgestuurd ... en die is dus mooi nooit aangekomen. |
|
Wie werkt er hier ook al weer bij de PTT? Maar ik ga die DVD natuurlijk ook kopen; dat wil zeggen als ik genoeg geld heb(taxiritje was een beetje erg duur). Die van Anathema moet maar een tijdje wachten, als ik hem al koop. |
Index / Heavy Metal |