|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn lp laat nog even op zich wachten en online heb ik em ook nog niet gevonden Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hij staat nu in zijn totaal op Spotify Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gatverpielekes, dat klinkt lekker. Waar kan ik dit het handigste aanjopen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Van Obituary? Hoor ik er niet in. Ik vind hem precies als de zanger van Keep of Kalessin klinken. |
|
quote: Ik hoor het dan wel weer eigenlijk. Ik vind het trouwens echt vette vox. Goeie energie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
jaarlijst dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-11-2012 22:39] signature |
|
quote: Was er niet zo'n industrial/vago/blakc-band Sweizz? Is hij dat? Hoe dan ook. Geil. Snel dat album maar eens luisteren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het heeft een Cadaver vibe, ik hou er van. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
Vette plaat, dat Greatest Of Deceivers! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wolf-Father ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
Jammer alleen van dat typische Hellhammer geklik, bah. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf lekker vindt klinken. Desalniettemin heel erg gaaf dit ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit had in mijn jaarlijst gemoeten, toch wel erg toffe plaat. Ik ga vooral hard op die giftige vox. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik haak juist af vanwege de zang. |
|
Serieus? Ik kan het me er maar moeilijk met een andere brul voorstellen eigenlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Øyvind Myrvoll drumt op G.O.D. en het klinkt nogal naturel, heb jij een andere plaat beluisterd oid? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Krijg er zo'n beetje een deja-vu gevoel bij, net als ik bij God Seed had. Nie slecht maar kopen, hooo maar. En nu gaan we vegen |
|
De nieuwe plaat is weer erg goed: The High Heat Licks Against Heaven |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |