![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn lp laat nog even op zich wachten en online heb ik em ook nog niet gevonden ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Hij staat nu in zijn totaal op Spotify ![]() |
|
Gatverpielekes, dat klinkt lekker. Waar kan ik dit het handigste aanjopen? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Van Obituary? Hoor ik er niet in. Ik vind hem precies als de zanger van Keep of Kalessin klinken. ![]() |
|
quote: Ik hoor het dan wel weer eigenlijk. Ik vind het trouwens echt vette vox. Goeie energie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
jaarlijst dus [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-11-2012 22:39] signature ![]() |
|
quote: Was er niet zo'n industrial/vago/blakc-band Sweizz? Is hij dat? Hoe dan ook. Geil. Snel dat album maar eens luisteren ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Het heeft een Cadaver vibe, ik hou er van. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Vette plaat, dat Greatest Of Deceivers! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Wolf-Father ![]() ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Jammer alleen van dat typische Hellhammer geklik, bah. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf lekker vindt klinken. Desalniettemin heel erg gaaf dit ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dit had in mijn jaarlijst gemoeten, toch wel erg toffe plaat. Ik ga vooral hard op die giftige vox. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik haak juist af vanwege de zang. ![]() |
|
Serieus? Ik kan het me er maar moeilijk met een andere brul voorstellen eigenlijk. ![]() |
|
quote: Øyvind Myrvoll drumt op G.O.D. en het klinkt nogal naturel, heb jij een andere plaat beluisterd oid? ![]() |
|
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd. Krijg er zo'n beetje een deja-vu gevoel bij, net als ik bij God Seed had. Nie slecht maar kopen, hooo maar. En nu gaan we vegen ![]() |
|
De nieuwe plaat is weer erg goed: The High Heat Licks Against Heaven ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |