IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rock/metal café muziek Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 28-11-2010 0:27 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dag muziek-kenners van ZM!

Mijn schoonbroer en zus runnen een café waar elke maand de motorclub een avondje stevig komt drinken. Vanwege gebrek aan een stoer motorcafé komen ze daar hun maandelijkse drinkpartij houden.

Nou hadden we vorige keer requests gedraaid en de sfeer was stukken beter, de motorclub vermaakte zich en het was echt een toffe avond.

Nu vroegen ze aan mij of ik een soort van playlist kon maken met de beste nummers qua rock/metal die de motorclub wel zou waarderen zodat ze elke keer een playlist hebben waar ze wat aan hebben ipv andré hazes.

Nu kom ik alleen maar op de voor de hand liggende nummers van voor de hand liggende bands, dus ik wil even aan de kenners vragen:

Wat zijn voor jullie nou dé rock/metal nummers die echt een must zijn tijdens een avondje stappen met de locale motorclub. Voor de hand liggend mag maar niet voor de hand liggende ook. Alles is welkom!!

Alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 28-11-2010 0:28]

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2010 0:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Motorhead, oude Iron Maiden, oude Metallica .. moet niet zo moeilijk zijn ..

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-11-2010 0:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Motorlui... die luisteren naar alles wat voor een leek metal heet, maar eigenlijk te gay voor woorden is? Melodie, zang, refreintjes: dus eigenlijk popmuziek met distortion gitaartje erover. Guns'n'roses, motley crue, judas priest en... survivor!!

Dear dirty delightful old drunken old days

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-11-2010 0:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Motorhead kwam inderdaad als eerste in mijn hoofd, van die ouwelullenrock

Godsmack komt ook in mijn hoofd, maar dat is wel verschrikkelijk slecht.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 28-11-2010 0:33 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ja, heb je gelijk in. Alle voorbeelden zijn welkom

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-11-2010 0:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Misschien kijken naar wat die requests waren en daarop gelijkende bands draaien?

rotor
Usericon van rotor
Posted 28-11-2010 0:48 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ik vind dit wel een goede lijst http://www.ldrlongdistancerider.com/biker_music_road_songs.php
en Radar Love van Golden Earring niet te vergeten.

In veel bikerskringen is bluegrass muziek trouwens erg populair, i.e. cowboys met banjo's en violen dus. Mss nog leuker voor in een cafe dan afgezaagde rock/metal.
en dan heb je nog rockabilly natuurlijk...

BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 28-11-2010 0:48 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

ZZtop en Saxon doen het altijd goed bij Motorbendes

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 28-11-2010 0:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 28 november 2010 0:31 schreef Schaffelaer het volgende:
Motorlui... die luisteren naar alles wat voor een leek metal heet, maar eigenlijk te gay voor woorden is? Melodie, zang, refreintjes: dus eigenlijk popmuziek met distortion gitaartje erover. Guns'n'roses, motley crue, judas priest en... survivor!!

+6645

+ Steppenwolf
+ Status Quo
+ Normaal
+ alles met matjes wat niet Nederlandstalig is.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-11-2010 1:01]

Je moeder.

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-11-2010 1:14 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Even gauw uit mijn hoofd een lijstje minder voor de hand liggende bands waarvan ik zin krijg om motor te rijden en bier te drinken:

Spirit Caravan
Orange Goblin
Dixie Witch
Goatsnake
High on Fire
Kyuss
Monster Magnet
Nebula
The Obsessed
Sasquatch
The Glasspack
Tia Carrera

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-11-2010 1:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Oh misschien die cowboy-superband, hoe heet die nou ook alweer

en lynyrd skynyrd en alice cooper

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 28-11-2010 1:20]

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-11-2010 1:28 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Deep Purple

iPim
Usericon van iPim
Posted 28-11-2010 1:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

HELLYEAH!!!! die bedoelde ik

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-11-2010 1:28 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

en Black Sabbath.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-11-2010 2:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 november 2010 0:32 schreef iPim het volgende:
Motorhead kwam inderdaad als eerste in mijn hoofd, van die ouwelullenrock

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 28-11-2010 3:02 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Steppenwolf

=)

jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 28-11-2010 5:13 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht

Black Label Society

Never have so many sacrificed so much for so few

Forever After
Fading to Black
Posted 28-11-2010 9:30 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2010 1:19 schreef iPim het volgende:
Oh misschien die cowboy-superband, hoe heet die nou ook alweer

quote:
Op 28 november 2010 1:28 schreef Forever After het volgende:
Deep Purple

quote:
Op 28 november 2010 1:28 schreef iPim het volgende:
HELLYEAH!!!! die bedoelde ik

Effe normaal doen tegen Deep Purple.

En tegen Motorhead.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2010 11:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dio, Rainbow, ZZ Top, The Boyzz, Accept, UDO, Scorpions, Van Halen, Blue Cheer, Pentagram, Uriah Heep, Golden Earring, 7 Zuma 7, 35007, Whitesnake, Vandenberg, Orange Goblin, Kyuss, Monster Magnet, Butthole Surfers etc. Gouden tip: De Ulk en mij als dj inhuren, wij hebben vaak voor bikers gedraaid.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 28-11-2010 11:20 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Daar doen ze niet aan DJ's, is ook geen plek voor tenzij ze alle pool en snookertafels wegslepen

Maar met zo'n lijst kan ik zeker wel wat! Thanks

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 28-11-2010 11:20 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Hahaha gaaf! DJ's Ulk en Bastianus: voor al uw motorgerelateerde verzoekjes!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2010 11:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2010 11:20 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hahaha gaaf! DJ's Ulk en Bastianus: voor al uw motorgerelateerde verzoekjes!
Jaja lach maar. Toen in die dagen met Roelof Garretsen zijn we al gevraagd voor de Laverda-dag en voor de Harley-fanclubdag. Als wij draaiden zat de Bliksem vol bikers en maakten we onmundige drankomzetten. Toevallig. Bovendien was ik dj en barkeeper in de Black Out, de bikertent van Zutphen bie uutstek.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 28-11-2010 12:39 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Black Leather Jesus natuurlijk.

Forever After
Fading to Black
Posted 28-11-2010 12:45 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2010 12:39 schreef KHPLF het volgende:
Black Leather Jesus natuurlijk.

Bron waaruit blijkt dat Jezus zwart leer droeg?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2010 12:46 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Zouden die in leer gestoken padvinders elkaar nu echt allemaal aftrekken bij het kampvuur naast hun blokhut?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-11-2010 12:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 november 2010 12:45 schreef Forever After het volgende:
Bron waaruit blijkt dat Jezus zwart leer droeg?

Mag men ook al niet meer fantaseren tegenwoordig?

Lijkt mij wel geil hoor, Jezus in een strak lederen broekje.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com