|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Motorhead, oude Iron Maiden, oude Metallica .. moet niet zo moeilijk zijn .. |
|
Motorlui... die luisteren naar alles wat voor een leek metal heet, maar eigenlijk te gay voor woorden is? Melodie, zang, refreintjes: dus eigenlijk popmuziek met distortion gitaartje erover. Guns'n'roses, motley crue, judas priest en... survivor!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Motorhead kwam inderdaad als eerste in mijn hoofd, van die ouwelullenrock Godsmack komt ook in mijn hoofd, maar dat is wel verschrikkelijk slecht. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ja, heb je gelijk in. Alle voorbeelden zijn welkom Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Misschien kijken naar wat die requests waren en daarop gelijkende bands draaien? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind dit wel een goede lijst http://www.ldrlongdistancerider.com/biker_music_road_songs.php en Radar Love van Golden Earring niet te vergeten. In veel bikerskringen is bluegrass muziek trouwens erg populair, i.e. cowboys met banjo's en violen dus. Mss nog leuker voor in een cafe dan afgezaagde rock/metal. en dan heb je nog rockabilly natuurlijk... |
|
ZZtop en Saxon doen het altijd goed bij Motorbendes |
|
quote: +6645 + Steppenwolf + Status Quo + Normaal + alles met matjes wat niet Nederlandstalig is. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-11-2010 1:01] Je moeder. |
|
Even gauw uit mijn hoofd een lijstje minder voor de hand liggende bands waarvan ik zin krijg om motor te rijden en bier te drinken: Spirit Caravan Orange Goblin Dixie Witch Goatsnake High on Fire Kyuss Monster Magnet Nebula The Obsessed Sasquatch The Glasspack Tia Carrera Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Oh misschien die cowboy-superband, hoe heet die nou ook alweer en lynyrd skynyrd en alice cooper [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 28-11-2010 1:20] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deep Purple |
|
HELLYEAH!!!! die bedoelde ik Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
en Black Sabbath. |
|
quote: |
|
Steppenwolf =) |
|
Black Label Society Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: quote: quote: Effe normaal doen tegen Deep Purple. En tegen Motorhead. |
|
Dio, Rainbow, ZZ Top, The Boyzz, Accept, UDO, Scorpions, Van Halen, Blue Cheer, Pentagram, Uriah Heep, Golden Earring, 7 Zuma 7, 35007, Whitesnake, Vandenberg, Orange Goblin, Kyuss, Monster Magnet, Butthole Surfers etc. Gouden tip: De Ulk en mij als dj inhuren, wij hebben vaak voor bikers gedraaid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daar doen ze niet aan DJ's, is ook geen plek voor tenzij ze alle pool en snookertafels wegslepen Maar met zo'n lijst kan ik zeker wel wat! Thanks Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hahaha gaaf! DJ's Ulk en Bastianus: voor al uw motorgerelateerde verzoekjes! |
|
quote:Jaja lach maar. Toen in die dagen met Roelof Garretsen zijn we al gevraagd voor de Laverda-dag en voor de Harley-fanclubdag. Als wij draaiden zat de Bliksem vol bikers en maakten we onmundige drankomzetten. Toevallig. Bovendien was ik dj en barkeeper in de Black Out, de bikertent van Zutphen bie uutstek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Black Leather Jesus natuurlijk. |
|
quote: Bron waaruit blijkt dat Jezus zwart leer droeg? |
|
Zouden die in leer gestoken padvinders elkaar nu echt allemaal aftrekken bij het kampvuur naast hun blokhut? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mag men ook al niet meer fantaseren tegenwoordig? Lijkt mij wel geil hoor, Jezus in een strak lederen broekje. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |