|
Auteur: |
|
|
ELECTRIC 6 SUPPORT: JACKDAW4 Gelukkig bestaan er tussen alle zichzelf iets te serieus nemende bands ook nog groepen als Electric 6. Als je deze formatie uit Detroit alleen maar kent van hun hysterische hits Danger! High Voltage en Gay Bar, dan heb je een gat in je muzikale leven, en dat gat kan alleen maar worden opgevuld door Electric 6. Bijvoorbeeld met hun nieuwe (zevende!) album Zodiac, waarop nummers staan met titels als Countdown To The Countdown, I Am A Song! en Love Song For Myself. Dansbare glamrockbeats, dodelijk humoristische teksten en fijne falsetten, het is allemaal even eclectisch als elektrisch! http://www.tivoli.nl/agenda/informatie/atid/233746/datum/di-30-nov-2010/titel/ELECTRIC+6 Sowieso te gek natuurlijk. Dabei! Nog meer? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Godverdomme, daar komt ie nou mee. Had je dat niet eerder kunnen posten? Nu kan ik niet weg omdat de vrouw moet werken. Bal gehakt! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Volgende keer beter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vorig jaar kwam ik een dag na het concert in Eindhoven erachter dat ik het gemist had, terwijl ik wel gekund had. Dat was pas kut Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Kan ik me voorstellen. Tja, geniale band. Ik kan me herinneren dat ik ze als één van de eersten hier in de buurt ontdekt had, daarna vond iedereen het gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik vond hun eerste singles hier al meteen te gek, maar had altijd gedacht dat het maar een grapband was en niet zoveel echte kwaliteit bood. Paar jaar geleden toch Fire maar eens helemaal geluisterd en dat is eigenlijk gewoon een meesterwerk. Retegrappig ook, maar ook gewoon goed Sindsdien mensen aan het bekeren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wooooohoooooo! Wat was het vet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Je kunt het vanavond nog in Amsterdam gaan zien Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Woensdagavond maak ik altijd zelf muziek. Gaat perfect, we hebben met de nieuwe bassist bijna de setlist ingestudeerd. Weet iemand nog zalen die gigs kunnen gebruiken? We spelen voor drank en onkostenvergoeding. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: LOL De markt is oververzadigd Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Wellicht. Maar ons product is zo uniek en kwalitatief hoog, dat het kans op overleven heeft. Bovendien zorgen we voor een goede drankomzet, onze fans zuipen net zoveel als wij en komen in groten getale. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wat voor 'n bandje zit je dan? |
|
New wave. Beetje Neon, beetje Joy Division en New Order, beetje Smiths, beetje Cure, beetje Swans. Dat soort meuk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gaaf. Jammer dat er niet een beetje metal in zit, da's wat we zoeken. |
|
Bastianus, zodra wij een festivalletje houden bij MFT, zijn jullie bij ons van harte welkom! We zijn ten slotte bezig meer soorten muziek een kans te geven. |
|
quote: Link? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Z.s.m. We hebben geen opnames van de huidige bezetting. Silence, we houden contact! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Concerten |