IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : XP errors tijdens installatie...HELP!
Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 28-04-2002 0:45 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

wie o wie weet er raad met deze (fatal)error die ik krijg tijdens de XP Pro install..

Error:
SXS.DLL: Syntax error in manifest or policy file "G:\I386\asms\6000\MSFT\WINDOWS\COMMON\CONTROLS\CONTROLS.MAN" on line 0.

***

Error:
Installation Failed: G:\I386\asms. Error Message : Manifest Parse Error : An Invalid character was found in text content.


***

Fatal Error:
One of the components that Windows needs to continue setup could not be installed.

Manifest Parse Error : An Invalid character was found in text content.


***

Error:
SXS.DLL: Syntax error in manifest or policy file "G:\I386\asms\6000\MSFT\WINDOWS\COMMON\CONTROLS\CONTROLS.MAN" on line 0.

***

Error:
Installation Failed: G:\I386\asms. Error Message : Manifest Parse Error : An Invalid character was found in text content.


***

Fatal Error:
One of the components that Windows needs to continue setup could not be installed.

Manifest Parse Error : An Invalid character was found in text content.


***



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-04-2002 0:54 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Heb je een legale versie?


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 28-04-2002 1:01 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-04-2002 1:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Er zit denk ik een fout op de cd die je hebt gebrand. Meer weet ik ook niet, ik pak nog maar een biertje erbij.


NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 28-04-2002 9:53 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

misschien even opnieuw branden ja..en anders even sparen


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 28-04-2002 12:12 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

aah hatelijk

windooos


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-04-2002 14:40 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Op me stage werk ik met XP.
Argh kutXP


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-04-2002 15:45 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik had problemen met de installatie .... ik heb toen eerst w2k geinstalleerd en daar toen een upgrade van gedaan. Gelukkig werkte dat vlekkeloos.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-04-2002 15:53 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

XP is voor Homo's...

Draai toch W2K met SP2


Dit slaat nergens op.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 28-04-2002 16:00 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ha ! ... dan weet ik nu al dat je ooit homo gaat worden .... tjezus wat een but opmerking


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-04-2002 18:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2002 15:53 schreef mörke het volgende:
XP is voor Homo's...

Draai toch W2K met SP2

Hey niet zeiken Windows is voor homo's, draait linux!! Maar ja da's me teveel tobben. XP it is.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-04-2002 20:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Alle M$ Winwhore versies zuigen.
Alles van M$ zuigt.
En uit perspectief van principes zuigt M$ en hun "producten" (inmiddels zijn het diensten geworden, je HUURT de software straks als het aan M$ ligt) nog erger.

Maar je moet wat en wat doe je dan?
Ik hou mezelf aan het volgende ezelsbruggetje: Alle Windhoos versies met LETTERS (CE, ME, NT, XP) zijn KUT om een of andere reden.
Alle versies met CIJFERS (3.xx, 9x, 2k) zijn minder KUT.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-04-2002 20:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

En langzaam, heel langzaam, gingen we offtopic...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-04-2002 20:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou ik snap wel waarom je dat zegt maar deze "topic" was al vanaf het begin een "NON-topic" want iedereen weet dat van zulke foutmeldingen NIEMAND wijs wordt.
Je mag nog een legale versie van Winddoos hebben maar als je de helpdesk belt word je na een week bellen niks wijzer want die foutmeldingen vertellen de technici het meerendeel van de tijd ook geen ene fuck.
M.a.w. hier posten heeft ook geen zin als je echt een oplossing wil.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-04-2002 20:44]


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 28-04-2002 21:42 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

hmmmm ik weet dat ik er een onderzetter bij heb


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-04-2002 21:47 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Hey.. die foutmelding had ik ook


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 28-04-2002 21:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Helaas absorberen die geen vloeistof


Dreadfull_Hours
...
Usericon van Dreadfull_Hours
Posted 28-04-2002 23:03 by Dreadfull_Hours Wijzig reactieProfiel van Dreadfull_HoursQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2002 21:47 schreef Phaestus het volgende:
Hey.. die foutmelding had ik ook


ja? en toen?


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen