|
Auteur: |
|
|
Als je into Porcupine Tree, Tool of gewoon goede muziek bent, en je hebt niks te doen zaterdagavond (4 december 2010) is het misschien een idee om eens in de Melkweg te gaan kijken naar een band die nog niemand hier kent en tevens hun 1e optreden hier in de buurt doet... Karnivool is de band, ze komen uit Australie en als ze uit de States kwamen kenden we ze al LANG! http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=188112&disciplineid=muziek&agendaitemid=188113 Niet raar dat hier nog geen onderwerp over was, maar bij deze! Als je dit soort progressieve rock/metal trekt kan ik je ook van harte Dead Letter Circus aanraden! You're welcome. S. |
|
Een chinees die jaap moet aankondigen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Karnivoor? Is dat de huidige Vazal-sound. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jij bent postgeil. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Beetje overdreven die post, Karnivool is hier in ieder geval al jaren bekend. Zo klein is de band toch ook niet, zitten bij een major. Prima band! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Karnivool klinkt toch totaal anders dan Tool? En ook dan Porcupine Tree? En Tool klinkt toch ook totaal anders dan Porcupine Tree? |
|
Met Tool hoor ik de overeenkomsten nog wel qua riffs/songopbouw, maar Porcupine Tree ontgaat me ook volledig. Maar goed, als je naast deze bands tevens van 'gewoon goede muziek' houdt.. kun je er ook wat mee www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Tja, daar ga je al. Ik houd alleen van slechte muziek. |
|
quote:Gewoon toch zaterdag naar de Melkweg gaan om jezelf dwars te zitten! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ben je propper ofzo? |
|
quote: Ik ben zeker niet weg van een portie post-rock en post-metal op z'n tijd. Isis, Rosetta, MaybeSheWill, And so I watch you from afar... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Yeah. Je moeder. |
|
Ik ben erbij Overigens kende ik de band wel degelijk. Openingsstatement doet me dan ook erg aan Mart Smeets denken met zijn "Tamaree, die kent u niet!" Tour de France commentaar. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 03-12-2010 18:33] |
|
quote:Nee, cynisch wel.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik kon vanavond gratis met een vriend naar Moss, die spelen zo in the Max. Hij heeft prijsvraag gewonnen, en op dezelfde tijd speelt Karnivool in de oude zaal. Door treinproblemen toch maar niet gegaan Kan je trouwens van zaal switchen als je in de melkweg bent? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nee, dat scheiden ze af halverwege de garderobe. |
|
Bedankt voor de snelle respons! Gelukkig ben ik dan niet gegaan, anders had ik Moss moeten aanhoren Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik ga dus niet, aangezien de NS zo ontzettend klaar voor de winter is dat het halve spoornetwerk plat ligt |
|
Ik zag het op het acht uur journaal net, blij dat ik niet gegaan ben. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: beetje kansloos idd |
Index / Concerten |