|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe namen! Voor de rest: www.bospop.nl quote: [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 23-02-2011 10:33] |
|
Daar zitten toch een aantal zeer fijne namen bij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Bareuh... |
|
Dat Ringo + DT nu op een festival staan suggereert toch wel heel sterk dat Ringo gewoon MP vervangt. Zo! Die zag je niet aankomen! |
|
Kaartje voor de zaterdag. |
|
Komend weekend al weer! Weet zelf nog steeds niet of ik er bij zal zijn, al wil ik wel zeer graag. Moet effe kijken of ik nog iets kan regelen via wat mensen hier in de buurt, of hopen dat mijn stufi deze week eens eindelijk binnenkomt. |
|
Morgen! Zin in. Vanderbuyst om kwart voor 12, dus vroeg opstaan. |
|
Ringo Starr heeft nog steeds podiumvrees Laatste update: 9 juli 2011 19:31 info .AMSTERDAM - Ringo Starr krijgt nog steeds de bibbers als hij het podium op moet voor een optreden. De 71-jarige ex-Beatle, die werd geboren als Richard Starkey, zegt voor aanvang van elke show nerveus te zijn. Foto: NU.nl/Erik Luyten "Een paar seconden voor ik moet beginnen, wil ik er het liefst vandoor", vertelt Starr volgens nieuwssite Austrian Times aan het Oostenrijkse blad News. "Daarom ren ik altijd het podium op. Het liefst zou ik heel rustig opkomen, maar dat kan ik niet. Zodra ik de microfoon in mijn hand heb, is alles goed." De drummer is momenteel aan het toeren door Europa. Hij zegt zo lang hij kan door te willen gaan met optreden. "BB King is mijn held. Chuck Berry treedt ook nog steeds op. Zo lang ik de drumstokken kan vasthouden, blijf ik shows geven. Je weet nooit wanneer het voorbij is." Droom Starr zegt zichzelf nooit als een muzieklegende te hebben gezien. "Ik speelde in clubs met de beste bands ter wereld." "Door muziek te maken leef ik nog steeds mijn droom na. Dat is waar het om draait. Ik sta 's morgens niet op met de gedachte: ik ben een legende", stelt hij. "Ik ben een muzikant." Nu.nl Oh noemen ze dat zo? Die vent zou de eerste ronde van popstars nog niet doorkomen. Wat een zak aardappelen is dat op het podium zeg. |
|
Dat was een geweldige editie. Vooral Dream Theater was subliem, alhoewel de techniek niet helemaal optimaal was (iets met kapotte kabels) en Mangini hield er af en toe het tempo niet helemaal in. Maar voor de rest een waardige afsluiter, en dat vond denk ik het overige publiek ook. Nog nooit zo druk gezien als bij Dream Theater de afgelopen 3 dagen. |
|
Ik heb vooral staan genieten van Black Country Communion, Popa Chubby en Thin Lizzy op zondag, maar Dream Theater viel me ook niets tegen. Al met al een uitstekende dag gehad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ringo Starr nog gezien? |
|
Helaas wel. |
|
Je vond er niet veel aan? |
|
Nee joh, die knakkert zou de eerste voorronde van X-factor nog niet doorkomen. :') |
|
Lijkt me ook niet. Simpele (doch solide) drummer voor simpele liedjes, maar geen topzanger of -entertainer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En de uitstraling van een baal hooi. |
|
Ook dat ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zondag geweest. Thin Lizzy was gaaf, Dream Theater was erg goed en Riverside was prachtig. En verder veel blues gezien, wat er bij mij altijd wel in gaat maar waarvan ik zelden echt uit m'n dak ga. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |