IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Dragged into sunlight Vorige pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-11-2015 22:28 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Inderdaad, goede afwisseling en gebruik van samples als altijd.
De vaste vocalist niet? Klonk iets anders, wel een goede variatie.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-11-2015 13:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Toch nieuwsgierig. Binnenkort maar eens opzetten!



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-01-2016 20:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 25-01-2016 20:18]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-02-2016 10:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Vorige zaterdag aan het werk gezien in Het Bos in Antwerpen. Heftig, de sfeerschepping met de ondertussen gekende hertenschedels en dan nog een heel optreden met de rug naar het publiek staan (buiten de drummer dan natuurlijk, en de af en toe gruntende bassist), was wel ok. Maar muzikaal en qua sfeer vond ik Gnaw their tongues toch beter, ondanks de minimale opstelling van bassist en 2 mensen achter een laptop.
Ook nog een stuk van Laster kunnen zien, met hun bizarre alien-maskers. Kon ik ook wel goed smaken.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-02-2016 13:54 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Helaas moeten missen gisteren.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-02-2016 14:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2016 10:33 schreef PandroidJack het volgende:
Vorige zaterdag aan het werk gezien in Het Bos in Antwerpen. Heftig, de sfeerschepping met de ondertussen gekende hertenschedels en dan nog een heel optreden met de rug naar het publiek staan (buiten de drummer dan natuurlijk, en de af en toe gruntende bassist), was wel ok. Maar muzikaal en qua sfeer vond ik Gnaw their tongues toch beter, ondanks de minimale opstelling van bassist en 2 mensen achter een laptop.
Ook nog een stuk van Laster kunnen zien, met hun bizarre alien-maskers. Kon ik ook wel goed smaken.
Speelden ze ook nog samen en was dat aan het begin of het einde van de set van Dragged into Sunlight? Ik was wel benieuwd naar die collaboratie live, maar de laatste trein gaat om half twaalf al, ruim voor het einde van het speelschema, dus maar niet gegaan.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 15-02-2016 14:08 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Nope, twee aparte sets.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-02-2016 14:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik dacht het omdat er geen ombouw voorzien was in het tijdschema dat ze eventueel samen zouden spelen. Jammer dat ik jullie ook niet nog eens gezien heb.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-02-2016 15:38 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2016 14:04 schreef bokkie666 het volgende:
Speelden ze ook nog samen en was dat aan het begin of het einde van de set van Dragged into Sunlight? Ik was wel benieuwd naar die collaboratie live, maar de laatste trein gaat om half twaalf al, ruim voor het einde van het speelschema, dus maar niet gegaan.

Had gedacht alleen DiS of samen, 'scheelt' dat ik niet gegaan ben, moest nog eerder weg ivm laatste trein en nog werkzaamheden ook.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 15-02-2016 21:55 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ze waren wel dik weer
maar had idd graag gezien als ze samen zouden spelen maar ik denk dat het podium ook te klein was geweest daarvoor.



Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 16-02-2016 9:51 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Het was voor hun allebei meer een studioproject dan iets anders, dus hoewel het werd aangekondigd als een tour samen was het eigenlijk een beetje een valse belofte. WEL waren beide bands erg goed



HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-01-2020 22:53 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/



Fantastische EP! Jammer genoeg is deze wel uitgebracht door Prosthetic zonder dat de band er iets van af wist. De band zegt dan ook dat je geen cent aan deze release moet spenderen en hem moet downloaden/rippen via YouTube.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-01-2020 22:54]



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen