IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Son of Aurelius (tech death)
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-12-2010 0:34 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Son of Aurelius is een technische death metal band uit de USA met verrassend catchy songs. Voor liefhebbers van Obscura, The Faceless, Gorod, Necrophagist en dat soort werk. Gaat dat luisteren!

http://www.myspace.com/sonofaurelius

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-12-2010 0:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Shit is aan, I like!

Trouwens, BMTH is verkozen tot populairste mypspace band, heb jij op ze gestemd of niet?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-12-2010 0:58 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik doe niet aan dat soort verkiezingen. Wel is MySpace een prima medium om bands als Son of Aurelius te leren kennen.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-12-2010 10:14 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Heb deze band veel kans gegeven maar ze komen mij te geforceerd over. Totaal geen eigen gezicht en inderdaad; goed kunnen spelen is geen garantie voor goede muziek. Jammer want ik had het graag leuk gevonden.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-12-2010 20:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Leuke band! Alleen voor de albumhoes al de moeite van het aanschaffen waard:

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-12-2010 8:39 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Zal best, maar die tekenstijl wordt inmiddels eentonig.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com