|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aangewezen. |
|
Shit, helemaal vergeten. Kijken of ik dit nog kan gaan redden. Is er al een tijdschema bekend??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hoor net dat Faal heeft gecancelled. Zanger is opgenomen in het ziekenhuis. Megabummer maar niks aan te doen. Sterkte William. |
|
Welke nummers hebben ze gespeeld ? [Dit bericht is gewijzigd door Teutobod op 23-01-2011 17:55] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Teutobod op 23-01-2011 17:54] |
|
quote: Ze doen hun naam wel eer aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En in welke vlaag van genialiteit heb je die grap verzonnen? |
|
Ik sta ook nog steeds versteld van de gave die ik op dat epische moment mocht bezitten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De 'grap' ontgaat me volkomen. Sterkte William. |
|
Azijnpisser. quote: :')!!! Je moeder. |
|
Boeiender |
|
quote:Geen humor? mental |
|
degene van de "grap" weet duidelijk niet wat de reden is anders zou de "grap" niet gemaakt zijn. william, sterkte kerel, dat we je weer snel op het podium mogen zien. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Daarom mag je er nog wel een grap over maken. Humor kan ook als een soort uitlaatklep fungeren. |
|
Oh wacht verkeerd gelezen, een behoorlijke win eigenlijk als je in het ziekenhuis zelfs nog opnames maakt. Nee ik weet de reden niet, maar ik wens hem alsnog sterkte. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Viel tegen, helaas! [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 24-01-2011 16:22] |
|
Ik vond't juist erg vet. Met name de tweede band was een verrassing. Forgotten Tomb was wel wat ik'r van verwacht had |
|
Alkerdeel en Anaphylactic shock waren geweldig. Helaas viel Faal uit, was ik erg benieuwd naar. Dan de grote naam Forgotten Tomb, doe ze mij maar op hun eerdere cd's, wat viel de solo gitaar en de zang hier tegen zeg. Geen kwaadheid meer in. wouter023 |
|
quote: dank dank, Alkerdeel is de naam en we hebben ons goed geamuseerd voor een zondagnamiddag www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |