![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver, korn op de vrijdag. ![]() ![]() |
|
quote: Wie geeft nog wat om headliners? ![]() |
|
Meest kutte festival ooit geworden. Saaiheid troef! ROTT AND ROLL ![]() |
|
quote: Korn is geen headliner op vrijdag. ![]() Dat snappen ze bij Graspop dan weer prima. ![]() ![]() |
|
Nee Scorpions inderdaad. Maar ach. Ik vind het prima joh. Klagen en toch gaan uiteindelijk. En iedereen die klaagt en niet gaat, geweldig. Weer wat zuurpruimen minder. ![]() |
|
Tjah, een dagvullend programma waarbij alle bands aan de smaak van een bezoeker voldoen bestaat volgens mij toch niet. Maar de braakballen van korn volgen de braakballen van slipkots alsof ze stroop aan de reet hebben ook al zijn ze er nu niet op dezelfde dag. ![]() |
|
quote: Loop jij altijd te klagen ofzo? ![]() |
|
quote:Mag dat soms niet ? ![]() ROTT AND ROLL ![]() |
|
Godver teveel goede headliners op Graspop volgend jaar. ![]() |
|
Terechte klacht. Klassenamen, dit keer. ![]() |
|
Mee eens, tering. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Je moet de organisatie bewonderen voor hun creativiteit en innovatiedrang. ![]() |
|
Het zijn de bekende namen maar wel precies die bands waar ik qua optredens geen genoeg van kan krijgen. Maiden, Sabbath, Amon Amarth, Testament, Overkill, Legion of the Damned. Maar wat bedoel je precies met innovatief, of was dat sarcasme? ![]() |
|
Het leest als sarcasme... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik vond de post van Mark ook lekker sarcastisch, dus ik speelde mee. Natuurlijk is dit het exacte tegenovergestelde van innovatief en creatief. Dit is gewoon de beurtrol volgen, zoals elk Belgisch festival trouwens doet. ![]() |
|
quote: Fixed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
2,75 voor een pint. En nu gaan we vegen ![]() |
|
En dan ook nog eens voor Jupiler. Niet te zuipen. ![]() |
|
Lekker aangelengd met kraantjeswater van de tuinslang. ![]() |
|
quote: In 't algemeen wordt Jupiler zo'n beetje als beste Belgische pils beschouwd (met Stella). Op sommige festivals is het Maes, da's zeker niet te schuipen. Liefhebbers van koppijn en katers mogen altijd in mijn plaatselijke parochie Bock komen degusteren. Gaan we iets oostelijker, komen we Romy Pils tegen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote: :') Beide koppijnbier, zeker Stella. Geen enkele zichzelf respecterende bierdrinker wil er dood mee gevonden worden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik drink geen bier meer. Enkel nog gin (al dan niet met tonic). Ik ben immers kalmer geworden. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote:Geen Maes meer? Damn dát was pas niet te zuipen. Gelukkig vonden we de Grimbergendealer snel. Boeiender ![]() |
|
Ik heb een Graspoptrauma opgelopen, nadat ik zo'n vijf tot zes uur in een wachtrij heb moeten staan, omdat de Belgen een nieuw leuk toegangssysteem hadden bedacht wat keihard faalde. Niemand had enig idee hoe dit op te lossen behalve tegen een boze menigte te vertellen dat ze niks wisten. Zelfs Maes was daarna echt goed te zuipen, dan weet je het wel.. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |