|
Auteur: |
|
|
Die entree is inderdaad gratis |
|
Wooohooo! Ik ben er denk ik wel bij. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Steun Metal in Enschede en omstreken, word nu lid! www.enschedeseheadbangers.nl |
|
Ah, ik wilde het postertje net plakken tot ik deze hier al zag |
|
nice!! Bij mij om de hoek! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Vanavond |
|
Aaahhh, zo maar eens heen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik twijfel nog. |
|
Hup, volgende keer gewoon eens komen ipv dat eeuwige getwijfel van je Leuk avondje, jammer dat Braincasket af heeft moeten zeggen en dat ik geen oordopjes bij me had. |
|
Leuke avond, ja! Anger Needs Direction; ben benieuwd wat de kerels verder gaan doen, nu al allerlei prima riffs, lekker afwisselend tussen meer 'standaard' en spannend, technisch voor elkaar en op zich vette sound. Nummers kunnen nog iets sterker, soms iets te lang door op een bepaalde riff en de gitaristen en bassist mogen nog wel wat meer 'tegen elkaar inspelen'. Beetje Ulcerate-vuigheid en verwrongenheid zou het helemaal afmaken. Praetor; net als in de incarnatie als Winter Siege een paar jaar terug nu weer gaaf Raast als een malle, erg goede podiumpresentatie! Mag wel wat meer afwisseling in, iets te vaak dezelfde soort riffs. Maar allemaal cool Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wij vonden het een erg gave avond, leuk publiek en tof om te zien dat het in Enschede op een woensdag gewoon tot 4 uur door kan gaan in een kroeg |
Index / Concerten |