|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had zelf een hotel in een naburige stad. Kostte geen drol, met de trein was je er in 20 minuten en die treinrit kostte maar 2 euro. Taxirit terug 's nachts kostte ook amper iets...en een hotel is toch net iets prettiger dan die smerige camping Trouwens, vanuit Nederland naar het festival is goed te rijden in 1 dag, zonder overnachting. Heb in m'n eentje gereden trouwens dus als je een tweede chauffeur hebt word het nog makkelijker. Op de terug weg nog effe bij Auschwitz langs geweest, is slechts 4 uur rijden vanaf Brutal Assault. Alleen de rit van Auschwitz terug naar Nederland was erg lang om in je eentje in 1 keer te rijden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, oostblok heeft altijd wel wat, maar ik denk niet dat het hem wordt. (Maar het kriebelt wel!) Boeiender |
|
+ Exodus, Nevermore en Khold |
|
quote: Vanuit Auschwitz kan je toch ook de trein nemen. |
|
quote:Da's normaal maar enkele reis....alleen heen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuwe namen: Septic Flesh Dagoba Einherjer Het wordt beter en beter |
|
Vet naar dat het in hetzelfde weekend valt als PSOA. =) |
|
De Tsjechische pagina van de site blijkt al wel meer informatie te bevatten. De Engelse pagina loopt gewoon nog achter. Het blijkt dat je nu al tickets kan bestellen voor Brutal Assault 2011. Tot 31 januari te bestellen voor 1000 CZK (omgerekend ongeveer 40 euro). Als ik het allemaal goed begrijp tenminste, die paginavertaler van Google Chrome maakt er nogal gebrekkig Nederlands van . Maar zo te zien krijg je nu wel e-tickets/classic tickets in plaats van een code die je daar moet inwisselen? Hier zijn ze te bestellen: http://shindy.cz/koncerty.php?language=cs&id=d552d4b2-5806-102e-8487-0018f3eedf47 Weet iemand hier die eerder is geweest toevallig of je de VIP camping later apart kunt reserveren? Want daar is nog geen informatie van. [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 13-01-2011 12:54] |
|
Volgens mij kan het later apart wel. Lui zijn wel redelijk behulpzaam over de mail, al blijft het Engels matig Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
+ Soilwork, Tsjuder, Your Demise. |
|
+ 1349, Decapitated, Draconian. |
|
+ As I Lay Dying, Mayhem, Haemorrhage, Absu, Atheist, Seventh Void, A Pale Horse Named Death, Hecate Enthroned, Sylosis, Blood Red Throne. Het wordt beter en beter. Nog mensen hier die dit jaar weer gaan? Ticketverkoop is begonnen via www.brutalassault.cz. |
|
quote: Ik ga erheen, echter voor de eerste keer toffe line-up al tot nu toe, benieuwd welke namen er nog bij komen |
|
+ Anathema, Hail of Bullets, Scar Symmetry, Cathedral, Asphyx, Norther. |
|
+ Motörhead |
|
Oh dit klinkt ook wel erg leuk.. hmmz en Party San dan? |
|
+ Cro-Mags, Exivious, Ahab, Turisas, Dew Scented, Cannabis Corpse, Sepultura, First Blood en Ram-Zet. |
|
+ Satyricon, Kypck, Threat Signal. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |