IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 21/01 Dordeduh, Kingdom,... @ Frontline, Gent
Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 11-12-2010 17:11 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Shrine: The Frontline [Overpoortstraat 37, B-9000 Ghent]
Sacrifice: Presale 10 | Bank transfer (mail to: niflheim.contact@gmail.com) || Door 12
Portal: 18h00
Opening Ritual: 18h30

Info: niflheim.contact@gmail.com

DORDEDUH
Transilvanian Transcendental Black project of Hupogrammos & Sol Faur (Negura Bunget)

[Myspace Dordeduh | Live Footage I | Live Footage II | Live Footage III]

KINGDOM
Ritual Sludge/Doom by the Church of Ra (Amenra side project)

[Myspace Kingdom | Ruina.where men go to die]

HIVE DESTRUCTION
Atmospheric Sludge (ex-Amenra, Black Haven, Liar)

[Myspace Hive Destruction]

ZEUS WALKS THE EARTH
Atmospheric Post/Doom (Kludde)

[Myspace Zeus Walks The Earth]

SEQUENCES
Dark Droning Sonic Scapes

[Myspace Sequences | [Gramineae excerpt]

[Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 01-01-2011 20:26]

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 11-12-2010 17:12 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 11-12-2010 17:14]

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 11-12-2010 18:27 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

op de affiche staat 21/02 ...

klinkt in elk geval interessant

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-12-2010 18:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 11-12-2010 19:11 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2010 18:27 schreef Tool-fan het volgende:
op de affiche staat 21/02 ...

klinkt in elk geval interessant

Bedankt
Intussen vervangen.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 11-12-2010 19:22 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Zeker aanwezig.

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 01-01-2011 19:39 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

HIVE DESTRUCTION
Atmospheric Sludge (ex-Amenra, Black Haven, Liar)

[Myspace Hive Destruction]

ZEUS WALKS THE EARTH
Atmospheric Post/Doom (Kludde)

[Myspace Zeus Walks The Earth]

SEQUENCES
Dark Droning Sonic Scapes

[Myspace Sequences | [Gramineae excerpt]

Sacrifice: Presale 10 | Bank transfer (mail to: niflheim.contact@gmail.com) || Door 12
Portal: 18h00
Opening Ritual: 18h30

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-01-2011 19:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Northward
Usericon van Northward
Posted 01-01-2011 20:04 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Damn, vette line-up. Maar moet ik helaas missen.

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 09-01-2011 16:42 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Minder dan 2 weken!

Verre van uitverkocht, maar als we facebook geloven zal het best wel gezellig worden. Voorverkoop is zeker aan te raden. Een woordje uitleg, kregen er enkele vragen over.

Voorverkoop wordt door middel van mail & overschrijving (europese overschrijving dus voor de noorderlingen onder ons). Gelieve naam/namen, aantal tickets en indien nodig naam van rekeninghouder te mailen naar: niflheim.contact@gmail.com. Ons rekeningnummer, alle details en E-ticket worden je toegestuurd door middel van email. Reservatiekosten = 0.

Time shedule volgt.

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 13-01-2011 0:29 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Volgende week!

Sequences: 18h30-19h10
Zeus Walks The Earth: 19h30-19h55
Hive Destruction: 20h15-20h55
Kingdom: 21h15-21h55
Dordeduh: 22h25-23h15

[ FACEBOOK | LASTFM | WWW | MYSPACE ]

[Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 13-01-2011 0:30]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2011 0:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dzamn da's snel!

signature

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 16-01-2011 17:14 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Flyer aangepast.

Zou best wel een intense atmosfeer mogen opleveren.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-01-2011 23:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

erg veel zin in!
enkel nog zien of ik kan i.v.m. stage en gezelschap meekrijg
tot wanneer kun je tickets kopen of zullen er ook nog aan de deur te verkrijgen zijn vermoed je?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 23:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2011 23:45 schreef Tool-fan het volgende:
erg veel zin in!
enkel nog zien of ik kan i.v.m. stage en gezelschap meekrijg
tot wanneer kun je tickets kopen of zullen er ook nog aan de deur te verkrijgen zijn vermoed je?

ik ken iemand die kaarten over heeft!!!

signature

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-01-2011 23:56 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2011 23:47 schreef Hypnos het volgende:
ik ken iemand die kaarten over heeft!!!

zie mailtje

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 17-01-2011 0:15 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2011 23:45 schreef Tool-fan het volgende:

Wellicht bedoelt Hypnos mij? Voorverkoop gaat zo vlot niet als facebook laat uitschijnen. Heel onvoorspelbaar dus. Ik zou zeer verwonderd zijn moest de zaal vol raken, tenslotte examens. Vrees eerder dat het toch parels voor de zwijnen worden.
Presale kan nog tot en met woensdag. Reserveren aan deurprijs kan nog vrijdagmorgen.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-01-2011 0:22 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2011 0:15 schreef Hrafn het volgende:
Wellicht bedoelt Hypnos mij? Voorverkoop gaat zo vlot niet als facebook laat uitschijnen. Heel onvoorspelbaar dus. Ik zou zeer verwonderd zijn moest de zaal vol raken, tenslotte examens. Vrees eerder dat het toch parels voor de zwijnen worden.
Presale kan nog tot en met woensdag. Reserveren aan deurprijs kan nog vrijdagmorgen.

ok, dank je voor de info
kun je indien nodig ook tickets kopen aan de deur zonder reservatie? (ik durf wel eens op het laatste nippertje te beslissen toch nog ergens heen te trekken, vandaar)

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 17-01-2011 0:47 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2011 0:22 schreef Tool-fan het volgende:
ok, dank je voor de info
kun je indien nodig ook tickets kopen aan de deur zonder reservatie? (ik durf wel eens op het laatste nippertje te beslissen toch nog ergens heen te trekken, vandaar)

Ja natuurlijk. Ik denk dat de meeste dat zullen doen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2011 0:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oh ja,

is maar omdat Bleh? kaarten gekocht heeft,
ik zou ze overkopen maar kan zelf niet gaan
...

signature

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 17-01-2011 1:07 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Welja hij moet gewoon mailtje zenden met de nieuwe namen in dat geval en tis geklonken

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 17-01-2011 12:30 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Ik heb 1 kaart, maar ik ben vanaf vrijdag in Hongarije.
Tool-fan, als je interesse hebt: mmmarjolein at hotmail punt com; dan kan ik Hrafn mailen om de naam op m'n ticket te veranderen.

Ik keek er echt erg naar uit! Had in november al ergens een flyer zien liggen.
Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan!

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-01-2011 13:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2011 12:30 schreef Bleh? het volgende:
Ik heb 1 kaart, maar ik ben vanaf vrijdag in Hongarije.
Tool-fan, als je interesse hebt: mmmarjolein at hotmail punt com; dan kan ik Hrafn mailen om de naam op m'n ticket te veranderen.

Ik keek er echt erg naar uit! Had in november al ergens een flyer zien liggen.
Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan!

Interesse heb ik zeker, maar weet nog niet 100% zeker of ik kan/zal gaan
ik laat je zo snel mogelijk iets weten

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 20-01-2011 20:12 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Morgen!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-01-2011 20:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En altijd als ik de topictitel zie, word ik enthousiast omdat ik denk dat het over de Amerikaanse hardcoreband Kingdom gaat.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Hrafn
Usericon van Hrafn
Posted 30-01-2011 14:36 by Hrafn Wijzig reactieProfiel van HrafnQuote dit bericht

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com