|
Auteur: |
|
|
Shrine: The Frontline [Overpoortstraat 37, B-9000 Ghent] Sacrifice: Presale 10 | Bank transfer (mail to: niflheim.contact@gmail.com) || Door 12 Portal: 18h00 Opening Ritual: 18h30 Info: niflheim.contact@gmail.com DORDEDUH Transilvanian Transcendental Black project of Hupogrammos & Sol Faur (Negura Bunget) [Myspace Dordeduh | Live Footage I | Live Footage II | Live Footage III] KINGDOM Ritual Sludge/Doom by the Church of Ra (Amenra side project) [Myspace Kingdom | Ruina.where men go to die] HIVE DESTRUCTION Atmospheric Sludge (ex-Amenra, Black Haven, Liar) [Myspace Hive Destruction] ZEUS WALKS THE EARTH Atmospheric Post/Doom (Kludde) [Myspace Zeus Walks The Earth] SEQUENCES Dark Droning Sonic Scapes [Myspace Sequences | [Gramineae excerpt] [Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 01-01-2011 20:26] |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 11-12-2010 17:14] |
|
op de affiche staat 21/02 ... klinkt in elk geval interessant |
|
signature |
|
quote: Bedankt Intussen vervangen. |
|
Zeker aanwezig. |
|
HIVE DESTRUCTION Atmospheric Sludge (ex-Amenra, Black Haven, Liar) [Myspace Hive Destruction] ZEUS WALKS THE EARTH Atmospheric Post/Doom (Kludde) [Myspace Zeus Walks The Earth] SEQUENCES Dark Droning Sonic Scapes [Myspace Sequences | [Gramineae excerpt] Sacrifice: Presale 10 | Bank transfer (mail to: niflheim.contact@gmail.com) || Door 12 Portal: 18h00 Opening Ritual: 18h30 |
|
signature |
|
Damn, vette line-up. Maar moet ik helaas missen. |
|
Minder dan 2 weken! Verre van uitverkocht, maar als we facebook geloven zal het best wel gezellig worden. Voorverkoop is zeker aan te raden. Een woordje uitleg, kregen er enkele vragen over. Voorverkoop wordt door middel van mail & overschrijving (europese overschrijving dus voor de noorderlingen onder ons). Gelieve naam/namen, aantal tickets en indien nodig naam van rekeninghouder te mailen naar: niflheim.contact@gmail.com. Ons rekeningnummer, alle details en E-ticket worden je toegestuurd door middel van email. Reservatiekosten = 0. Time shedule volgt. |
|
Volgende week! Sequences: 18h30-19h10 Zeus Walks The Earth: 19h30-19h55 Hive Destruction: 20h15-20h55 Kingdom: 21h15-21h55 Dordeduh: 22h25-23h15 [ FACEBOOK | LASTFM | WWW | MYSPACE ] [Dit bericht is gewijzigd door Hrafn op 13-01-2011 0:30] |
|
dzamn da's snel! signature |
|
Flyer aangepast. Zou best wel een intense atmosfeer mogen opleveren. |
|
quote: ik ken iemand die kaarten over heeft!!! signature |
|
quote: zie mailtje |
|
quote: Wellicht bedoelt Hypnos mij? Voorverkoop gaat zo vlot niet als facebook laat uitschijnen. Heel onvoorspelbaar dus. Ik zou zeer verwonderd zijn moest de zaal vol raken, tenslotte examens. Vrees eerder dat het toch parels voor de zwijnen worden. Presale kan nog tot en met woensdag. Reserveren aan deurprijs kan nog vrijdagmorgen. |
|
quote: ok, dank je voor de info kun je indien nodig ook tickets kopen aan de deur zonder reservatie? (ik durf wel eens op het laatste nippertje te beslissen toch nog ergens heen te trekken, vandaar) |
|
quote: Ja natuurlijk. Ik denk dat de meeste dat zullen doen. |
|
oh ja, is maar omdat Bleh? kaarten gekocht heeft, ik zou ze overkopen maar kan zelf niet gaan ... signature |
|
Welja hij moet gewoon mailtje zenden met de nieuwe namen in dat geval en tis geklonken |
|
Ik heb 1 kaart, maar ik ben vanaf vrijdag in Hongarije. Tool-fan, als je interesse hebt: mmmarjolein at hotmail punt com; dan kan ik Hrafn mailen om de naam op m'n ticket te veranderen. Ik keek er echt erg naar uit! Had in november al ergens een flyer zien liggen. Veel plezier gewenst aan de mensen die gaan! |
|
quote: Interesse heb ik zeker, maar weet nog niet 100% zeker of ik kan/zal gaan ik laat je zo snel mogelijk iets weten |
|
Morgen! |
|
En altijd als ik de topictitel zie, word ik enthousiast omdat ik denk dat het over de Amerikaanse hardcoreband Kingdom gaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
More pictures on: http://www.facebook.com/album.php?aid=41803&id=100001063834552 or http://www.myspace.com/niflheimcontact/photos/albums/album/1561752#mssrc=SitesPhotos_SP_AlbumCover_ViewAlbum |
Index / Concerten |