IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Messiah Vorige pagina | Volgende pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-01-2003 17:34 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik wou ook net posten dat ze idd weer samen zijn


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-01-2003 17:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Cooooool!


Zenial


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-01-2003 12:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Yeah!


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 11-11-2003 20:35 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

Zenial, heb je alle cd's van Messiah nou?


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-11-2003 20:39 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm ik heb enkel die reprints op massacre. Daar is tenminste werk van gemaakt. Geniale platen natuurlijk.


Ik, Wil Schuurman


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 11-11-2003 20:43 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

Ik zoek nog Psychomorphia op vinyl......


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2003 20:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kloe dat ze niet op Wacken kwamen; zeker weer uit elkaar?

In ieder geval blijft Choir of horrors mijn favo Messiah plaat!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-11-2003 20:46 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik ga voor Extreme Cold Weather alhoewel Hymn to Abramelin eigenlijk even goed en wild is.


Ik, Wil Schuurman


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 11-11-2003 21:01 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 20:46 schreef Mutilator het volgende:
Kloe dat ze niet op Wacken kwamen; zeker weer uit elkaar?




het was maar een eenmalige reunie concert....


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2003 23:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 november 2003 21:01 schreef dr. brain het volgende:
het was maar een eenmalige reunie concert....


..dat niet doorging

dubbelbummer!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-11-2003 23:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 23:49 schreef Mutilator het volgende:
..dat niet doorging

dubbelbummer!


Ze hebben volgens mij op With Full Force gespeeld, en nog een Duits festival (Headbangers open air?). Voor wacken is messiah nooit bevestigd...

Helaas niet gezien dus.


Ik, Wil Schuurman


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2003 0:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 november 2003 23:52 schreef Snagger het volgende:
... Voor wacken is messiah nooit bevestigd...

...


*checkt poster*: je hebt gelijk; ik was in de war met het afgelaste Dark Angel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-11-2003 1:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 november 2003 20:35 schreef dr. brain het volgende:
Zenial, heb je alle cd's van Messiah nou?

Ik heb:
Hymn to Abramelin op LP en de rerelease op CD
Extreme Cold Weather op LP en de rerelease op CD
de cd met Extreme Cold Weather em Hymn to Abramelin samen erop
Psychomorphia op LP en CD
Choir of Horrors op LP en CD
en Rotten Perish op LP en CD
Alleen Underground heb ik dus niet maar die vind ik ook niet zo boeiend.

quote:
Op 11 november 2003 23:52 schreef Snagger het volgende:
Ze hebben volgens mij op With Full Force gespeeld, en nog een Duits festival (Headbangers open air?). Voor wacken is messiah nooit bevestigd...

Jups ik heb ze gezien op With Full Force, was errug tof!!!



Zenial


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 12-11-2003 13:11 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 1:06 schreef Zenial het volgende:
Ik heb:
Hymn to Abramelin op LP en de rerelease op CD
Extreme Cold Weather op LP en de rerelease op CD
de cd met Extreme Cold Weather em Hymn to Abramelin samen erop
Psychomorphia op LP en CD
Choir of Horrors op LP en CD
en Rotten Perish op LP en CD
Alleen Underground heb ik dus niet maar die vind ik ook niet zo boeiend.



je hebt ze dus, hehe


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 13-11-2003 10:39 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

op underground doet christofer johnsson ( therion) de vocalen, misschien wel een leuk detail...

dan doet de zang me voornamelijk denken aan therion's lepaca kliffoth album



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-12-2003 0:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Op Vampire Magazine staat nog een zeer recent interview met Bröggi van Messiah...
Messiah interview

Vond het zelf wel interessant om te lezen...


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 22-12-2003 19:03 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

nou...nu ze dan weer bijelkaar zijn, wordt dan ook al hun materiaal opnieuw uitgebracht ??? Hoop het wel want ik zoek nog steeds Hymns....en Rotten Perish, tegen een redelijk prijsje ( op cd )


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-12-2003 19:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 19:03 schreef necroslaughter het volgende:
nou...nu ze dan weer bijelkaar zijn, wordt dan ook al hun materiaal opnieuw uitgebracht ??? Hoop het wel want ik zoek nog steeds Hymns....en Rotten Perish, tegen een redelijk prijsje ( op cd )


Hmm.. ze zijn niet bij elkaar. Ze hebben 2 optredens gedaan maar verder niets. De eerste 2 albums zijn een tijdje geleden ge-rereleased op Massacre records (netjes gedaan, origineel artwork + gevuld boekje en een stapel bonusnummers). De andere albums zijn volgens mij nog wel te vinden, of je moet op zoek gaan naar de vinyl releases.


Ik, Wil Schuurman


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 22-12-2003 20:39 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

liever niet...niet dat ik geen vinyl koop, maar deze wil ik absoluut op cd hebben.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 20:52 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 20:39 schreef necroslaughter het volgende:
liever niet...niet dat ik geen vinyl koop, maar deze wil ik absoluut op cd hebben.


heb je rotten perish nou gekocht of niet op ebay?


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 22-12-2003 21:03 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

nope, die maat van me had het retedruk, dus die had geen tijd voor me om d'r op te bieden, dus mijn zoektocht is helaas dus nog steeds niet ten einde........


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 21:05 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 21:03 schreef necroslaughter het volgende:
nope, die maat van me had het retedruk, dus die had geen tijd voor me om d'r op te bieden, dus mijn zoektocht is helaas dus nog steeds niet ten einde........


voor 20 euro zorg ik dat je er eentje krijgt hoor


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 22-12-2003 21:06 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

wak.....is ok......hier is m'n mail, dus mail me vanavond nog even.....dan werken we de shit verder uit. dewaal56@planet.nl


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 22-12-2003 21:18 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 21:06 schreef necroslaughter het volgende:
wak.....is ok......hier is m'n mail, dus mail me vanavond nog even.....dan werken we de shit verder uit. dewaal56@planet.nl


u hebt mail...


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 22-12-2003 21:31 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Okay, een paar weekjes wachten maakt mij niet uit hehehehe......kan je dan ook die Hymn To ab.....voor me regelen ??? Dat je 'm desnoods op cd fikt voor me ?? Zou je dat kunnen doen ??? Stuur ik je wel cash voor die cdr's....Als ik de fucking muziek maar heb !!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen