|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe laat beginnen jullie? |
|
Helemaal aanwezig, zin in! @ Silence: Kan zijn dat ik zaterdag wat later ben omdat er weer heerlijk werkzaamheden zijn tussen Weert - Eindhoven maar zal proberen dit te vermijden ofcourse. |
|
Dat is goed hoor. Had jij m'n tel nummer nou wel of niet? Anders hieves ik die straks even naar je. @ Miikja: We zorgen dat we op tijd zijn. |
|
Nope die heb ik niet, dat zou wel handig zijn ja, hyve hem maar even privé. |
|
Ik denk toch dat ik oversla voor die dag erna. |
|
Ik moet helaas afhaken. Veel plezier voor diegene die gaan! |
|
Tssk, alweer. Wanneer zien we elkaar dan wel? Grmbl. |
|
quote: Nog wel naar Forgotten Tomb de dag erna? [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 18-01-2011 23:32] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
@Marcel: ben ik bij ja. @ Amel: komt wel |
|
*schop* Morgen! |
|
quote: |
|
Zin in! Upon the wooden stake... |
|
+1. Ik denk dat ik mijn camera toch maar mee neem. Alweer een tijd geleden dat ik foto's heb gemaakt. |
|
quote: +1 Het is de lichtinval ;') |
|
quote: |
|
quote: Upon the wooden stake... |
|
quote: Same here, al heb ik niet zo veel zin om die zooi mee te sleuren :s Denk er nog eens over na :p |
|
Gaan er nog kaartjes bij de kassa zijn? Zoja heel misschien aanwezig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Volgens mij kan je alleen maar kaartjes bij de kassa kopen. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat dB's uitverkocht was (ook al gaan er slechts 150 mensen in) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
zin in Akelei, die cd best wel wat gedraaid en natuurlijk zin om weer tegen die dikke kop van Marcel H. aan te kijken |
|
quote: Hee, lelijkerd, ik dacht dat jij alleen maar op ZM lurkte? Je vergeet nog dn Belgische kop die er ook is hahahaha Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat wordt dan weer een groot lelijkerds festijn |
|
Ik vond het een geslaagde avond. Akelei was fijn, mooie muziek, ze wisten een goede sfeer neer te zetten. Nog wel wat werk te verrichten aan de podium prestatie, maar dat betekend dat het alleen maar beter kan worden. Ook leuk de mannen van Hymir weer te zien, strak en professioneel. Ze zien er als 4 mans formatie beter uit dan toen met zijn 5'en vind ik. Paar foto's met mijn nu toch echt stervende camera(): |
|
het was zeker een leuke avond |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |