|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gaaf zeg, maar helaas staat ook pain en tiamat op t program.... je kunt niet overal tegelijk zijn he? |
|
nou daar zou ik niet voor naar enscheboem komen |
|
maar wat als je nu al in enschede bent? DAN ga je wel natuurlijk, zoals ik Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja ofcourse! eigen metal eerst |
|
Als ik in enske ben dan kom ik wel ff langs... |
|
Dit is overigens het NA-INTRO feest van de EHBO. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
quote:Het AFTER-EHBO feest |
|
Nee, 'Na-intro' als in "na de introductie van hogeschool en universiteit" ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik en SheRa zijn er zeer waarschijnlijk. Enschke Metal moet gesteund worden natuurlijk |
|
Uiteraard IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
joah ik ben dr |
|
quote:http://www.atak.nl/hifi/agenda/info020921.php Daar is te lezen dat de zaal pas om 21.00 uur open gaat. |
|
ik kom zelfs Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: zelfs jij?! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:jep Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Maar van welke tijd moet je uitgaan... die ATAK is ook niet erg goed bijgewerkt... |
|
ik heb de info direct uit het mailtje van de EHBO gekoppiepeest, dus als 8 uur niet klopt kan je de EHBO gaan sue-en. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
En het heerschde weer. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
En het licht was waardeloos... maar Escutcheon en Sidius waren goed [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 22-09-2002 1:54] |
|
Wat boeit het licht nou man? tis me trouwens dan niet eens opgevallen dat het licht zoog. Ik vind dat de atak sowieso wel een relaxed lichtgebeuren heeft in vergelijking met andere poppodia. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
20 km verderop in Hengelo was het licht ook wel OK, en de bands ook zeer de moeite waard. Dus jullie hebben wat gemist. |
|
quote:Ik vind het altijd beter als het licht een beetje met de muziek meedoet, maar vanavond stond het licht nog al stil. om de 3 minuten een keer een andere lamp. |
|
ach ja boeien. Ik heb het wel naar m'n zin gehad. En ik ben weer eens naar een EHBO gebeuren geweest, beetje mijn lidmaatschapsgeld eruit halen he IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
Jah ik vond het ook wel geslaagd. De doomy stukjes van Sidious waren vet en Escutcheon en vooral Aura speelden wel kwaliteits-Death. Ik vind het wel jammer dat de EHBO zo vaak niet verder komt dan het strikken van Death Metal bandjes. Ik zou een volgende keer bijvoorbeeld wel wat meer Black willen horen (Sammath + Liar of Golgotha + ?). Maar daarvoor post ik dit hier vast op de verkeerde plaats Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Moet je tegen Laura Wolters zeggen IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |