|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MUSKETEER OF DEATH presents: FRI. 11-03 @ De Pit - Terneuzen (NL): UNDERGROUND ALL-STAR METAL MATINEE WACO JESUS US - The sickest death/grind commando unit to mankind PUTRID PILE US - Brutal death metal in vein of Cannibal Corpse and Dying Fetus WARPATH IE - Heavy, groovy brutal Death. Think of Misery Index, Livdity and likes. POTENTIAL THREAT SF US - Bay Area Thrash Metal. For classic Metallica & Slayer devotees. ALTERED EXISTENCE Old school death metal w/ technical thrash influences. + 1 tba DOORS: 19:30 - 1st BAND: 20:00 ENTRANCE: € 8,- / € 10,- DRAUGHT-BEER: € 1,50 info & reservations: emillio@musketeerofdeath.nl Crime-scene: De Pit Korte Kerkstraat 28 4531CL TERNEUZEN THE NETHERLANDS 20km north of Zelzate [Dit bericht is gewijzigd door emillio op 14-01-2011 13:37] |
|
WOOOW!! hier wil ik heen nog menschen?? signature |
|
Wow! Goed bezig! |
|
Enige NL show voor Waco Jesus? |
|
quote: Kom op! Dordrecht -> Terneuzen is amper 1,5 uur (ben even van je link uitgegaan he!) |
|
Wij moeten meestal standaard een uur of langer rijden naar optredens. |
|
quote: Nee hoor, wees niet ongerust! Komen normaliter nog 2 shows bij in NL. |
|
en in Gent? signature |
|
Putrid Pile en Waco Jesus zijn gaaf! Maar Terneuzen niet echt. |
|
quote: En waarop baseer jij dat? |
|
quote: Nope, exclusive voor (zeeuws-)vlaanderen |
|
quote: Putrid Pile oa. op optredens en albums als The Pleasure In Suffering. Waco Jesus door DFOA optreden en keertje album beluisterd. Terneuzen; niet haalbaar met vervoer. |
|
quote: Binnen 3 uur sta je in Terneuzen vanuit Nijmegen. Matinee-show, dus tussen half 9 en 9 afgelopen. Laatste vertrektijd is om 21:06, dus makkelijk te doen! Moet je wellicht 5 minuten missen van Waco Jesus :-( |
|
Misschien wel haalbaar, maar ik ga niet van de tijd dat ik wakker ben, de helft ervan besteden in de trein om een kwart ervan een band te kunnen zien. Too bad. |
|
quote: Kijk, dat is wat anders. Dus niet zeiken dat het niet haalbaar is. |
|
Gevoelige snaar geraakt ofzo? |
|
quote: Nee hoor, maar hou niet zo van ongegrond gezeik! Je bent niet de eerste die zegt dat Terneuzen niet bereikbaar is met OV, terwijl even een kleine check op www.9292ov.nl meestal het tegendeel bewijst (voor een zondag). |
|
Replaced from 13/03 to 11/03 |
|
Nou Wouter, nu moet het een eitje zijn met het OV. =) |
|
laatste trein door - eerste terug |
|
quote: Ja mn band zit in Dordt, maar ik woon in Zaanstad... Al meer NL data bekend? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Terneuzen ligt vlak onder Goes. Nouja, je moet wel even met de tunnel, die 4 euro per keer kost. Ook dat nog... =) |
|
quote: Of je rijdt gewoon over Antwerpen natuurlijk! |
|
Gast, echt... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-01-2011 21:35] =) |
|
http://www.wacojesus.com/shows.htm Ook in Iduna Drachten volgens hun site, maar Iduna site geeft nog niks! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |