|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jij bent in een laat ik een heleboel topics beginnen bui, of niet??? |
|
Nu heb je het over het uiterlijk van de zangeres gehad, maar waarom was het optreden dan eigenlijk stoer?? |
|
ROFLMMFAO!!!! ahhaahAHAHAHAHAHAHA |
|
quote: alsof ze daar een inhoudelijk antwoord op zal hebben. |
|
het optreden was stoer door de mensen met wie ik was, door de muziek en door de bandleden en doordat het weekend was |
|
zullen we het dan maar over asrai hebben... |
|
quote: dan hoef je er geen topic voor te maken, die over de band gaat. er is ook ik ben zo blij want topic.................. |
|
strak plan! iemand bekend met deze band? ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk |
|
quote: begin dan geen f*cking topic |
|
waarom niet? ik heb ze gezien en vond ze cool en dat wou ik kwijt en met de verborgen maar duidelijke vraag: iemand bekend met deze band? |
|
quote: daar is ook een apart topic voor, leer eerst hoe het forum werkt voordat je een topic aanmaakt |
|
quote: Da's duidelijk. |
|
Nederlandse Goth-rock band, al aardig oud eind jaren 80 begonnen geloof ik en volgens mij zitten ze op Poisen Ivy... subtiele *mod-kuch* [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 20:38] |
|
www.google.nl http://asrai2.homestead.com/ zo leef je uit meiske plant wat in hun guestbook [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-09-2002 20:39] |
|
als jullie dit geen degelijk topic vinden, waarom reageren jullie dan?? |
|
quote: om je iets duidelijk te maken wat je zelf nog niet doorhad. het is trouwens een girlband, ooh my gothhhhh, brrrrrrr |
|
ok dan maar weer zo... NIET FLAMEN! ON TOPIC! |
|
quote: Ik voel baldadigheid opborrelen? Hou jij ook zo van trollkoekjes? Sorry Dargull, I'll leave this one alone now...LOL. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-09-2002 20:44] |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Niet helemaal eerlijk he,,,, immers beginnen er om de haverklap mensen topics over een al dan niet onbekende band met de vraag of mensen er meer over weten.. voorbeelden, de pas gestartte topics: - Ram-zet - Desire [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-09-2002 10:54] |
|
ik (aerodis, en ik dus) ben ook naar Asrai geweest. en het was wel leuk, niet mijn stijl, maar je kon er goed op headbangen de gitaarpartij kwam er helaas niet zo goed uit. het leek er echter op of het vooral: 1 riff per nummer werk was. ach, het was in de buurt |
|
Ik hou niet zo van latex en te kort afgeknipte ponies met 2 staarten en zo. Nouw 'k hp eigelik nie zuveel meer te zegguh, dus 'k ga maar weer us! Nouw doegies he! |
|
Ik heb ze ook wel eens gezien op terra gotha en ze waren idd gaaf |
|
kheb ze ook op terra gotha gezien. ze noemen zich gothic rock. kwa muziek zijn ze wel 'luisterbaar' maar agh ook weer niks boeiends. Dat wijf, de zangeres dus kwam achter me staan en alles wat ik haar hoorde zeggen beviel me totaal niet. Ze deed me denken aan een verwent nest van 13. Vanwege dat heb ik dus ook geen moeite meer gedaan om meer van hun muziek aan te horen. Zulk soort mensen gun ik geen respect ook al is de muziek 'aanhoorbaar'. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
ze was idd asociaal, vooral toen ze bleef zeiken over de waaier, en toen iritant door the cruxshadows begon te roepen maar jah vond de muziek wel gaaf. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |