IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Asrai Volgende pagina
Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:28 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

Jaa! We (Caroline, Thijs, WaXXzer/Rutger, Petra, Michael en ik) zijn afgelopen vrijdagavond naar de gothic-band Asrai geweest in Bazart - Den Haag.
Asrai is een leuk bandje met stoere bandleden, zo was de zangeres gekleed in een latex-mini-jurkje en had ze 2 grote wollige staarten en een te kort afgeknipte ponny, de gitarist was kaal en breed, de bassist was wel een lekker ding met lang haar en de drumster en toetseniste waren ook beide stoere dames. Al met al kwam het (de muziek en het optreden) zeer krachtig over en ik weet dan ook niet zeker of dit onder het genre gothic viel, dan iig gothic-metal.
De sfeer was ook goed, de kleur vooral zwart (that's how I like it....) en het kostte E2,50 al met al een geslaagde avond.
We (Caroline, Thijs, Michael en ik) hielden een soort van after-party bij de soarma-boer met spannende Arabische muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 27-07-2004 18:45]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jij bent in een laat ik een heleboel topics beginnen bui, of niet???

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-09-2002 20:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nu heb je het over het uiterlijk van de zangeres gehad, maar waarom was het optreden dan eigenlijk stoer??

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-09-2002 20:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ROFLMMFAO!!!! ahhaahAHAHAHAHAHAHA

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu heb je het over het uiterlijk van de zangeres gehad, maar waarom was het optreden dan eigenlijk stoer??

alsof ze daar een inhoudelijk antwoord op zal hebben.

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:32 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

het optreden was stoer door de mensen met wie ik was, door de muziek en door de bandleden en doordat het weekend was

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 20:32 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

zullen we het dan maar over asrai hebben...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:32 schreef Elise het volgende:
het optreden was stoer door de mensen met wie ik was, door de muziek en door de bandleden en doordat het weekend was

dan hoef je er geen topic voor te maken, die over de band gaat.

er is ook ik ben zo blij want topic..................

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:34 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

strak plan! iemand bekend met deze band? ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:34 schreef Elise het volgende:
strak plan! iemand bekend met deze band? ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk

begin dan geen f*cking topic

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:36 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

waarom niet? ik heb ze gezien en vond ze cool en dat wou ik kwijt en met de verborgen maar duidelijke vraag: iemand bekend met deze band?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:36 schreef Elise het volgende:
waarom niet? ik heb ze gezien en vond ze cool en dat wou ik kwijt en met de verborgen maar duidelijke vraag: iemand bekend met deze band?

daar is ook een apart topic voor, leer eerst hoe het forum werkt voordat je een topic aanmaakt

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-09-2002 20:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:36 schreef Elise het volgende:
...verborgen maar duidelijke vraag...

Da's duidelijk.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 20:37 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Nederlandse Goth-rock band, al aardig oud eind jaren 80 begonnen geloof ik en volgens mij zitten ze op Poisen Ivy...

subtiele *mod-kuch*

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 17-09-2002 20:38]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

www.google.nl

http://asrai2.homestead.com/

zo leef je uit meiske plant wat in hun guestbook

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 17-09-2002 20:39]

Elise
Usericon van Elise
Posted 17-09-2002 20:41 by Elise Wijzig reactieProfiel van EliseQuote dit bericht

als jullie dit geen degelijk topic vinden, waarom reageren jullie dan??

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-09-2002 20:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:41 schreef Elise het volgende:

om je iets duidelijk te maken wat je zelf nog niet doorhad.

het is trouwens een girlband, ooh my gothhhhh, brrrrrrr

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-09-2002 20:42 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ok dan maar weer zo...

NIET FLAMEN! ON TOPIC!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 17-09-2002 20:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:41 schreef Elise het volgende:

Ik voel baldadigheid opborrelen?
Hou jij ook zo van trollkoekjes?
Sorry Dargull, I'll leave this one alone now...LOL.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-09-2002 20:44]

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-09-2002 10:20 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik geloof dat hun website hier te vinden is:

http://listen.to/asrai

I'm not being rude. You're just insignificant.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2002 10:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2002 20:37 schreef ghoulliette het volgende:
daar is ook een apart topic voor, leer eerst hoe het forum werkt voordat je een topic aanmaakt

Niet helemaal eerlijk he,,,, immers beginnen er om de haverklap mensen topics over een al dan niet onbekende band met de vraag of mensen er meer over weten..

voorbeelden, de pas gestartte topics:

- Ram-zet
- Desire

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-09-2002 10:54]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-09-2002 16:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik (aerodis, en ik dus) ben ook naar Asrai geweest.

en het was wel leuk, niet mijn stijl, maar je kon er goed op headbangen

de gitaarpartij kwam er helaas niet zo goed uit.
het leek er echter op of het vooral: 1 riff per nummer werk was.

ach, het was in de buurt

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-09-2002 16:33 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik hou niet zo van latex en te kort afgeknipte ponies met 2 staarten en zo.

Nouw 'k hp eigelik nie zuveel meer te zegguh, dus 'k ga maar weer us! Nouw doegies he!

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 18-09-2002 16:39 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Ik heb ze ook wel eens gezien op terra gotha en ze waren idd gaaf

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 18-09-2002 18:37 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

kheb ze ook op terra gotha gezien. ze noemen zich gothic rock. kwa muziek zijn ze wel 'luisterbaar' maar agh ook weer niks boeiends. Dat wijf, de zangeres dus kwam achter me staan en alles wat ik haar hoorde zeggen beviel me totaal niet. Ze deed me denken aan een verwent nest van 13. Vanwege dat heb ik dus ook geen moeite meer gedaan om meer van hun muziek aan te horen. Zulk soort mensen gun ik geen respect ook al is de muziek 'aanhoorbaar'.

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 19-09-2002 15:42 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ze was idd asociaal, vooral toen ze bleef zeiken over de waaier, en toen iritant door the cruxshadows begon te roepen
maar jah vond de muziek wel gaaf.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com