IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Zaterdag 18 december Legend Tribute Festival zaal de Brielpoort te Deinze
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-12-2010 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zaterdag 18 december Legend Tribute Festival zaal de Brielpoort te Deinze.
met o.a. Rammstein.be (a tribute to Rammstein)
Fisted Sister (a tribute to Twisted sister)
Electric Babys (a tribute to Alice cooper)
Fake No More (a tribute to Faith No More)
Cowboys From Hell (a tribute to Pantera)
Vvk 16 Euro - kassa 20 Euro - deuren open 18 uur - aanvang 18u30.
Deuren open om 18u00 vvk 16 Euro – kassa 20 Euro

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2010 12:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hopelijk gaat het nog door

signature

Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 18-12-2010 13:31 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

de sneeuw zal hen niet tegenhouden om hun ding te doen

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2010 13:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

denk het ook niet

ik vertrek alleszins al om 5 uur om op tijd te zijn

signature

valfar
Usericon van valfar
Posted 18-12-2010 14:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben al jaren van plan om hier eens heen te gaan. Ik win ieder jaar altijd vrijkaartjes tijdens de Wacken busreis, maar uiteindelijk ga ik toch nooit Jammer, want het is altijd weer leuk om het de Wacken buscrew weer eens te spreken! En Simons! (volgens mij wel beroemd in Deinze en omstreken). Maar het is toch net iets te ver voor mij.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2010 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 18-12-2010 15:14 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2010 14:26 schreef valfar het volgende:
Ik ben al jaren van plan om hier eens heen te gaan. Ik win ieder jaar altijd vrijkaartjes tijdens de Wacken busreis, maar uiteindelijk ga ik toch nooit Jammer, want het is altijd weer leuk om het de Wacken buscrew weer eens te spreken! En Simons! (volgens mij wel beroemd in Deinze en omstreken). Maar het is toch net iets te ver voor mij.

en je kon die vrijkaarten niet aan uw liefste zm-medemensjes uitdelen?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-12-2010 16:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben vertrokt

signature

valfar
Usericon van valfar
Posted 18-12-2010 18:19 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 18 december 2010 15:14 schreef Maledictus XVI het volgende:
en je kon die vrijkaarten niet aan uw liefste zm-medemensjes uitdelen?

Ik zal er volgend jaar aan denken

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com