|
Auteur: |
|
|
|
|
Er was al een nieuwe, maar die staat in Onzin. |
|
Ik wel. Sorry dat ik dacht dat np in onzin stond. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Noob! |
|
Steel Panther - Sexy Santa |
|
God Is An Astronaut - All Is Violent, All Is Bright |
|
quote: Ja, ik ben erg nieuw hier, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Februari 2008, dat is nog best n00by ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Taake - Atternatt [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 18-12-2010 1:13] Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
Judas Priest - Diamonds and Rust |
|
Metallica - Mama Said Ontspannend Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
quote: Deze staat in het juiste gedeelte dus deze telt. np niks - niks [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 18-12-2010 3:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ok. |
|
|
Boeiend allemaal. Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan! Verdubbel je postcount, nu met 2 extra nowplayingtopics. Nog een keer: The Meads Of Asphodel - The Murder of Jesus of Jew [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 18-12-2010 3:17] |
|
|
|
Anders zijn er even 2 now playing topics. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Muziek algemeen |