|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmz... brodequin, aborted en devourment iig en darkthrone nu ook wel Je moeder. |
|
die laatste geld niet echt meer als klein, vind je niet? maar zeker BRODEQUIN!! |
|
quote: Waarom niet..? Hakkuh |
|
als't bij ulder is volstaan 10 km volledig. ma anders voor de Smellers en Double D en Sphinx en zo steek ik nog de grens over. En voor Dracena ook nog wel. En als ik kan meerijden met een band die 200 km verderop speelt doe ik dat ook. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Bijna vergeten: voor alle bands uit de jaren 80s die herenigen of nog bestaan, dus Brocas Helm, Vortex, Angus, Ostrogoth, Heathen, Sarissa, Allied Forces, Sad Iron, Attacker, OverlordE, Liegelord. En goede nieuwe bands met legendes in de line up zoals Destiny's End met James Rivera, en Seven Witches.... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
mocht ik daar contactadreskes van hebben... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
goei vraag....hmmmm ik bezorg u die wel zoveel mogelijk Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
daar twijfel ik niet aan If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
voor al die hçollandse 80s bands moet ge bij de Mario van Steelhunter zwijn, en die kunt ge best bereiken via Zjoshuah, EY GEEEE-EEEEEERTtjeeeee doe's iet joeng Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
en Brocas Helm heeft een tijd geleden nog in holland gespeeld ook, beter eens Heavy Metal Maniacs adres ook doorspelen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
voor thorns Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
zwaardmeester gospel of the horns zemial agatus impiety Ik, Wil Schuurman |
|
ZEMIAL & IMPIETY live gezien... zijn zeker een lange reis waard snaggerrrrrrrrrr Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Klein.. dat niet echt.. maar ik zou er zeker 100 KM voor afbollen: - MYSTICUM! |
|
quote:idd, en diabolicum Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dragonforce zouk wel erg graag willen zien, dus daarvoor wil ik wel een reissie make ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
De nieuwe band van ex-Incantation strot Craig Pillard: Disciples of Mockery |
|
Helaas bestaan ze niet meer in deze hoedanigheid maar als ze weer zouden optreden... Cynic! Daar heb ik al zoveel goeds over gehoord. Ik heb hun CD al besteld! |
|
quote: Focus ?? Ik ben zelf niet zo into Cynic, maar enkele vrienden van mij zijn er helemaal gek van.. ZIj hebben zelf een band genaamd EXIVIOUS , zit erg goed in elkaar.. http://www.exivious.com , staat ook wel ergens een mp3.. Anyway.. Cynic ja.. de Roadrunner Demo's (ook op cd gezet) schijnen nog het best te zijn.. |
|
mysticum is dood! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Cynic, ik heb ze gelukkig twee maal live mogen aanschouwen !!!! Abnormale waanzin gewoon, wat een muzikanten .... Nu maar hopen dat of Gordian Knot of Aghora eens deze kant opkomt ... |
|
quote: Nope; 'Focus' is het ultimum. Ze hebben niet voor niets 6 jaar gewacht voordat ze zich goed genoeg vonden om een cd op te nemen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hier zit er nog een; Dynamo & Doornroosje. quote: Dat zijn toch alleen studioprojecten? Zou wel geweldig zijn; de complete Cynic line up weer bij elkaar met dat blije hoofd van Bill Bruford met z'n happy hi-hat! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Conqestador en Mazarin |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |