|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
boeit |
|
Oh sorry, school is alweer een tijdje geleden |
|
|
|
Morgen in 013, zwaar zin om Primordial en WHW eens live te zien. |
|
Nog even een paar dagen en op naar Doornroosje, heb er zin in! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-05-2011 17:00] |
|
quote: +1 & gezellig "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Mmayo ook al. Ik ook daar. Iemand een tijdschema al toevallig? wouter023 |
|
quote: Mooi ja! Kwam ik jou nou gister tegen in Friesland? |
|
quote: Nee daar was ik niet. Mij herken je woensdag wel, mohawk en complete tattoo sleeves. wouter023 |
|
quote: Haha okee dan, we zullen zien. Hmz wie was het dan |
|
|
|
Paramore in het voorprogramma |
|
Erg veel zin in vanavond. |
|
gepland schema Doornroosje: 19.00 open 19.30 - 20.00 Alcest 20.30 - 21.20 While Heaven Wept 21.50 - 22.50 Primordial |
|
En, hoe was het in Tilburg? |
|
quote: VET!(net een minuut thuis) |
|
Alcest begon een ruime 45 minuten te laat, maar speelde fenomenaal! Ik ben groot fan en kende alle nummers die sterk werden beracht. Het geluid was redelijk in orde. Hulde voor deze topband. |
|
Ben een groot WHW fan, maar ze werden gisteren compleet naar huis gespeeld door de twee andere bands. Top avond met drie erg gave bands! |
|
Zijn ze met die "nieuwe" zanger wel beter live? Met Tom op zang was destijds een DRAMA! Na die shows heb ik bijna 1 jaar geen WHW meer kunnen draaien.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter. Check de live DVD maar. |
|
Primordial is een erg goede liveband zeg met een superzanger. Dat die band nog zo klein is. Ten onrechte naar mijn mening. |
|
Primordial is live inderdaad erg gaaf! Zin in vanavond! No regrets and no remorse... |
|
Kun je in de buurt van Doornroosje gratis parkeren? Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: +1. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |