|
Auteur: |
|
|
Dat ga ik morgen eens beluisteren. De omschrijving klinkt goed. |
|
quote:2x hier. |
|
quote: Tssk lezen Bokaj [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 22-12-2010 0:34] |
|
I like! Souls of City, goed nummer, mooie clip. Maar als black metal-broekkie kan ik de vocalen niet zo waarderen. Instrumentatie is wel mooi! Zal andere nummers zeker proberen . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Erg vet! Zo maar eens heel de EP checken. |
|
quote:O sorry, als ik instumentale muziek lees, denk ik dat er geen zang op zit. Mijn fout. Wat is YONL voor band? Google laat mij in de steek. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-12-2010 0:47] |
|
Mijn fout, was weer eens te enthousiast EDIT: YONL = Years Of No Light [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 22-12-2010 0:51] |
|
quote:Niks mis mee. Binnenkort eens proberen. |
|
Eindelijk heeft de band een eigen topic Interessante band, ondanks het af en toe wat kromme Engels, maar goed Ze zullen ook participeren aan een split genaamd "Long Distances" als ik het goed heb. Eveneens uitgegeven door Pest Productions. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dit klinkt heel erg gaaf! Klinkt niet echt Braziliaans, moet ik zeggen! :p |
|
quote: instrumentale shoegaze, met een klein beetje black metal (o.a. zang). wat klopt hier niet? Maar de omschrijving klinkt interessant ik zal het wel eens op gaan zetten! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Oh dit trek ik wel, dit ga ik uitchecken! |
|
Mooi dromerig sfeertje zetten ze neer. De zang mag wat mij betreft helemaal weggelaten worden en de drums mogen ook wat interessanter (of ook weg) maar muzikaal is het verder erg sterk |
|
quote: + heel veel echt een zalige sfeer enkel jammer van die zang |
|
Dit is toch een heel pak zwakker dan YonL hoor! Amai... Oké, er zit post-rock in, maar klinkt veel te zeemzoetig! Een ziekte waar vele post-rockbands snel last van hebben. |
|
Prima ep is dat idd. Beter dan veel van die andere nieuwe bands in deze stijl. |
|
Oeh, dit klinkt fijntjes. Even die EP opsnorren dan. |
|
quote: hadjeanderszelfookweleentopicovermogenmakengeloofik, alsjeerzonaarhunkerde. |
|
quote:Dat was inderdaad een mogelijkheid I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Index / Heavy Metal |