IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 11 feb - Fates Warning @ Het Bolwerk, Sneek
het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 22-12-2010 12:41 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

vr 11 feb 2011
Het Bolwerk, Sneek
20.00 uur

FATES WARNING

Check www.hetbolwerk.nl voor meer info.

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-12-2010 20:35 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Dat is verrekte gaaf.
Ga hier zeker bij aanwezig zijn

Herinner me nog dat Fates Warning & Metal Church eind jaren 80 in Joure zouden komen spelen. Werd toen gecanceled. Heb beide inmiddels meerdere keren gezien maar toch gaaf als ze "om de hoek" komen optreden.

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 22-12-2010 20:51 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Dit is bijzonder gaaf. Ik denk dat ik hier wel even heen ga (NecRobert, meegaan!). Ik heb ze op DOA 1998 nog gezien.

Ik woon overigens in Joure (net als NecRobert) en kreeg laatst een oude poster in mijn hand gedrukt van een festival met Sodom, Pestilence en Lunacy, zal ergens in 1988 geweest zijn. In notabene fucking Joure. Sindsdien gebeurt hier nooit meer wat.

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-12-2010 21:10 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2010 20:51 schreef innerlogicmarty het volgende:

Ik woon overigens in Joure (net als NecRobert) en kreeg laatst een oude poster in mijn hand gedrukt van een festival met Sodom, Pestilence en Lunacy, zal ergens in 1988 geweest zijn. In notabene fucking Joure. Sindsdien gebeurt hier nooit meer wat.

Gaaf!
Staat de zaal ook op die poster?
Veehal o.i.d.? Volgens mij zouden Metal Church en Fates daar toen spelen.

Joure is vgl. met Zwaagwesteinde (mijn omgeving).
Hier speelden Twisted Sister/ Metallica, Kreator en vele anderen in de jaren 80 in de evenementen hal.
Sindsdien nooit meer wat groters.

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 23-12-2010 13:52 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Dat zal de Evenementenhal van Joure geweest zijn. Kan niet missen.

Gelukkig hebben we het Bolwerk vlakbij :-)

F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 23-12-2010 14:04 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

klinkt als iets om niet naartoe te gaan op mijn verjaardag

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 23-12-2010 14:31 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Fates Warning VET!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-12-2010 14:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Dit is bijzonder gaaf. Ik denk dat ik hier wel even heen ga (NecRobert, meegaan!). Ik heb ze op DOA 1998 nog gezien.

ok ok

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-12-2010 16:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Shoot das niet om de hoek, en ik weet ook niet of ik die dag kan, maar wil wel HEEL graag!

When your people matter, menstrual health matters

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-12-2010 17:07 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

FW, nice.. zijn ze met iets nieuws bezig ?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-12-2010 15:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:

Ha, daar was ik bij! Was voor mij toen extra gaaf omdat Jan Snip, bassist van Lunacy die dag een shirt droeg van mijn toenmalige bandje "Deadly Menace".

Was een verdomd mooi avondje, de knokpartij in de rij staat me nog goed bij hehe. Ook die avond nog een Sodom drumstokje kunnen vangen

Volgens mij ook een van de slechts twee concerten in Joure die ik ooit heb bezocht, andere was in Dat bowlingcentrum waar wat lokale bandjes speelden, zal ook ergens rond die tijd zijn geweest.

spelfout weggehaald...

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 27-12-2010 0:05 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Ik ben trouwens benieuwd met wat voor bandbezetting Fates Warning komt. Stel je voor, Mike Portnoy op drums, Kevin Moore op keys......

Hoop tevens dat Frank Aresti ook meekomt.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-12-2010 10:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

MP op drums.. zou nice zijn

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 27-12-2010 12:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heb ze toen een keer met MP op drums gezien, liever niet meer. Liever of MZ weer terug, of iemand die net zoals hem wat fijner en eleganter speelt.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 28-12-2010 9:33 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Waar zijn de tijden dat Fates Warning in slechts 35 minuten ManOwaR van het podium speelde....ook al weer 22 jaar terug, opa wordt oud!

Het optreden in Sneek laat ik aan me voorbij gaan. Ray zijn stem heeft de tand des tijds niet helemaal vlekkeloos doorstaan. Dank aan joe-tjoep.

Ik zet 'No Exit' nog eens op

10.10.1942 - 20.11.2011

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 28-12-2010 16:37 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 9:33 schreef attematic het volgende:
Waar zijn de tijden dat Fates Warning in slechts 35 minuten ManOwaR van het podium speelde....ook al weer 22 jaar terug, opa wordt oud!

Je bent die ene keer in Paradiso je ruige haartjes toch niet verloren?

Fusion
Usericon van Fusion
Posted 28-12-2010 16:41 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 december 2010 9:33 schreef attematic het volgende:
Het optreden in Sneek laat ik aan me voorbij gaan. Ray zijn stem heeft de tand des tijds niet helemaal vlekkeloos doorstaan. Dank aan joe-tjoep.
Het wisselt eigenlijk per optreden is mijn ervaring. Soms idd erbarmelijk slecht, en soms opeens weer erg goed. Maar het is niet meer wat ut was nee

herske
Usericon van herske
Posted 30-12-2010 20:04 by herske Wijzig reactieProfiel van herskeQuote dit bericht

aanwezig!

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 06-01-2011 18:18 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Sun Caged als support.
Absoluut lekkere combi!
Zou mooi zijn als Mother Of Sin als lokale support ook nog een riedeltje zou komen spelen.

Kijk er naar uit!

Kelderrocks
Usericon van Kelderrocks
Posted 06-01-2011 19:56 by Kelderrocks Wijzig reactieProfiel van KelderrocksQuote dit berichthttp://www.podiumdekelder.nl

en als de show bevalt kom je op zondag naar De Kelder in Amersfoort, rocken ze nog een keer.

het bolwerk
Usericon van het bolwerk
Posted 02-02-2011 15:43 by het bolwerk Wijzig reactieProfiel van het bolwerkQuote dit berichthttp://www.hetbolwerk.nl

nog een week en dan en

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-02-2011 8:21 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Vanavond!

bub

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-02-2011 11:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver, het komt me eigenlijk helemaal niet goed uit, maar toch wil ik dit eigenlijk ook niet missen. Vanavond beslis ik...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 11-02-2011 21:00 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 16:37 schreef Grutte Pier het volgende:
Je bent die ene keer in Paradiso je ruige haartjes toch niet verloren?

Nee zeker niet, zondag eens kijken of FW ook op een vroeg tijdstip kan overtuigen (als ze tenminste komen.....)

10.10.1942 - 20.11.2011

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 12-02-2011 8:15 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Een uistekende show gisteren. Lekkere nummers, band op dreef, het publiek had plezier.
Biertje smaakte prima!

bub

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 12-02-2011 8:39 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Inderdaad, het was een puike avond!
Zowel SC als FW konden me goed overtuigen.
Nieuwe materiaal van Sun Caged klinkt lekker stevig.

Fates Warning had een mooie gemixte setlist van diverse albums. Vooral Island In The Stream was voor mij een onverwacht hoogtepunt, prachtig!

Naar mijn mening was helaas het zaalgeluid weer des Bolwerks....

Vanavond nog een keer!

[Dit bericht is gewijzigd door Grutte Pier op 12-02-2011 8:39]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com