|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gegroet allemaal, De Nederlandse black metal bands Beliar, Fenris en Misanthropia hebben als package een aantal optredens door Nederland gepland onder de naam A Storm of Blasphemy. Hieronder staan de speeldata: - 22 Januari@Oefenbunker,Landgraaf - 05 Februari@The Stage,Arnhem - 12 Februari@The Cave,Amsterdam - 26 Februari@Fenix,Sittard - 19 Maart@De Gonz,Gouda www.myspace.com/beliarmusic www.myspace.com/fenrisnl www.myspace.com/666misanthropia |
|
Komende zaterdag alweer |
|
Vermeld er ook bij dat bij de voorstelling van Gouda de zanger van Dark Fortress erbij is... |
|
Yes komende zaterdag alweer inderdaad, de aftrap in de oefenbunker. En voor de mensen die het nog niet wisten: 19 maart een speciale show in De Gonz in Gouda met Morean van Dark Fortress op de guestvocals |
|
Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar Sittard. Kan ik daar zm'ers tegenkomen. |
|
Dat is aan jou natuurlijk, je kan ook gewoon allebei komen |
|
Zijn er ook ergens kaarten in de voorverkoop te krijgen? |
|
Nee is gewoon dagkassa, maar ik denk niet dat t uitverkocht zal zijn hoor al hoop ik dat wel haha |
|
quote: Oooh ok , mooizo. Weet je wel iets over de prijzen? |
|
Entree in de oefenbunker is 3,50 en in de Fenix 5 euro :D |
|
Cóól hoor. "A Storm of Blasphemy". Wat een toepasselijke naam, wat een GE-WEL-DI-GE bands. Als het even kan, alle data aanwezig! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Tssss, Fenris, man, Fenris! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Donders, dat die gasten nog leven (althans, de band). Prachtig! Ik ben vooral onder de indruk van Beliar, zeker na het lezen van een interview met de toetsenist. Intellect en black metal. 2 handen op één buik. Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Is dit een black metaltour dan? Oww, haha, kwam zo ongeinspireerd over dat ik dacht dat het death metal was. Koop Bu-Is anders even in, in deze tour! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: hahaha dan ben je wel een true fan ;-) |
|
quote: Jazeker, dat heb je goed begrepen. Kan ik alvast een handtekening reserveren? Ik, Wil Schuurman |
|
:') |
|
haha natuurlijk kan dat ;-) |
|
Mooi feestje in de Oefenbunker. Tot in Arnhem! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
http://www.hyves.nl/blog/nieuwste/week/blog/41336263/A_Storm_of_Blasphemy_Tour_updates/W9f8/ Kwam dit zojuist tegen op de hyves van Misanthrophia. Het schijnt dat in Amsterdam alleen met Beliar wordt opgetreden en in Sittard ook Cirith Gorgor erbij is . |
|
Zover ik weet spelen alleen Belair, Misanthrophia en Fenris in de Fenix in Sittard. [Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 08-02-2011 21:35] |
|
Klopt, was eerst de bedoeling om Cirith erbij te hebben maar dat ging niet door helaas. |
|
in Amsterdam is idd alleen Beliar en Misanthropia |
|
quote: =) |
|
Vanavond!! =) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |