|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
Is dat een verbastering van crackwhore? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nu je het zegt signature |
|
Zou dat flesje op tafel gazeuse bevatten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kraakhoer ftw. Je moeder. |
|
quote: Nee, grotere flesjes Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Hoe kan een klein flesje nu grotere flesjes bevatten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ja ok. Kraakhoer ftw. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Gazeuze is 0,75 liter flesje. Dat flesje op de foto ziet er uit als een 0,5 liter flesje. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zal ik maar de 1e zijn die iets over de muziek zegt.. Ik vind het best wel vet! |
|
Erg rauw ja, maar is best te pruimen. |
|
quote: Wil je ook zo'n verdomd mieters Kraakh0er shirt? 12 pleuro's. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ze moeten zeker een contract teken bij Nuclear Blast en de hele wereld over touren... |
|
Ik mis de lyrics .. versta er geen reet van |
|
Echte gangster muziek! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: hahaha @ verdomd mieters Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: It's funny, 'cause it's true! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 25-08-2016 3:21] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote:Dit soort foto's maakten we toen we intern zaten. Scenepoints pls, kthxbai. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: neger wat [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 19-10-2011 4:19] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Een mooi wit vlak om zwart te kleuren <3 Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Prachtig. Zelfs als 'grap' mislukt. :') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Oh hé, hij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |