|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moar COOOARRR Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gast... Er was trouwens een wijfje enorm aan het slechtkomen omdat je op het vrouwentoilet zat. Ze besefte pas dat jij (een vent) op die wc zat toen ik keihard op die deur begon te slaan en je naam riep. En je gekreun van het broodje bakpao dat eruit moest heeft ook wel wat geholpen. Het gezicht van dat meisje toen ze mij vroeg of ik deodorant bijhad terwijl ze naar het bezette vrouwentoilet wees ga ik blijven onthouden Goed feestje btw en verder enorm sympathieke mensen daar in Zeeland. En nog tamelijk verstaanbaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Geilheid Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: signature |
|
vandaag trouwens nog bloedneus gehad Ben, wat vinje van Mendeed? signature |
|
wouter023 |
|
ja man, vrij normaal vind ik, die vrouwetoiletten waren tenminste geen zo van die plateua-wc's. moeten vrouwen dan hun poep niet checken of hoe gaat dat in Nederland?? signature |
|
en daarom ga ik naar de vrouwentoiletten signature |
|
Checken het ook gewoon... voordat je het weet lopen ze met zo´n mooie veeg in het witte stringetje... Of wat voor kleur is het tegenwoordig Ben?? wouter023 |
|
Ja Ben, wat was de kleur van haar dingetje signature |
|
quote: Clear, Point taken.. wouter023 |
|
quote: Zwart, denk ik zo. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
na het zien hoe je die bac pao binnen hebd gespeeld is het ook nie raar dat je zo moest schijten :p en nogmaals een bloedneus en nu niet door ons ? :p haha :p en het was idd een vette avond grtz myspace.com/corpsemutilationband |
|
Zeer vet! Tnx allemaal voor de gezelligheid! |
|
quote: Punt I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ben benieuwd naar de review myspace.com/corpsemutilationband |
|
quote: twaren er 3 en een vbrrodje met iets vlezigststeze ondertussen is mijn Leptotrihihihia tshirt gevonden hij zit in de wasmachine van de vriendin van de gitarist van de zanger van de voorlaatste band Fractured Insanity signature |
|
hahaha :p nice :p let the meat come out :p myspace.com/corpsemutilationband |
|
strax, als de vriendin gaan slapen is signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |