IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 12/03/2011 The Lane Metalfest (o.a In-Quest) Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-03-2011 11:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Moar COOOARRR

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 12:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Twas bèèèèèèèèèère

super menschen

leuke bands

mooie vrouwtjes

sympathieke Belgen

lekker eten

niet ver

veel ZM-redactie

alleen m'n Leptotrichia-shirt vergeten op het vrouwentoilet

signature

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2011 13:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 12:22 schreef Hypnos het volgende:
alleen m'n Leptotrichia-shirt vergeten op het vrouwentoilet

Gast...

Er was trouwens een wijfje enorm aan het slechtkomen omdat je op het vrouwentoilet zat. Ze besefte pas dat jij (een vent) op die wc zat toen ik keihard op die deur begon te slaan en je naam riep. En je gekreun van het broodje bakpao dat eruit moest heeft ook wel wat geholpen.

Het gezicht van dat meisje toen ze mij vroeg of ik deodorant bijhad terwijl ze naar het bezette vrouwentoilet wees ga ik blijven onthouden

Goed feestje btw en verder enorm sympathieke mensen daar in Zeeland. En nog tamelijk verstaanbaar.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-03-2011 14:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Geilheid

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 15:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 13:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Gast...

Er was trouwens een wijfje enorm aan het slechtkomen omdat je op het vrouwentoilet zat. Ze besefte pas dat jij (een vent) op die wc zat toen ik keihard op die deur begon te slaan en je naam riep. En je gekreun van het broodje bakpao dat eruit moest heeft ook wel wat geholpen.

Het gezicht van dat meisje toen ze mij vroeg of ik deodorant bijhad terwijl ze naar het bezette vrouwentoilet wees ga ik blijven onthouden

Goed feestje btw en verder enorm sympathieke mensen daar in Zeeland. En nog tamelijk verstaanbaar.

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 15:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vandaag trouwens nog bloedneus gehad

Ben, wat vinje van Mendeed?

signature

wouter023
Usericon van wouter023
Posted 13-03-2011 15:21 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

wouter023

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja man, vrij normaal vind ik,
die vrouwetoiletten waren tenminste geen zo van die plateua-wc's.

moeten vrouwen dan hun poep niet checken of hoe gaat dat in Nederland??

signature

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en daarom ga ik naar de vrouwentoiletten

signature

wouter023
Usericon van wouter023
Posted 13-03-2011 15:35 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Checken het ook gewoon... voordat je het weet lopen ze met zo´n mooie veeg in het witte stringetje... Of wat voor kleur is het tegenwoordig Ben??

wouter023

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2011 15:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ja Ben, wat was de kleur van haar dingetje

signature

wouter023
Usericon van wouter023
Posted 13-03-2011 15:36 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 15:34 schreef Hypnos het volgende:

en daarom ga ik naar de vrouwentoiletten

Clear, Point taken..

wouter023

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-03-2011 15:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2011 15:35 schreef wouter023 het volgende:
Checken het ook gewoon... voordat je het weet lopen ze met zo´n mooie veeg in het witte stringetje... Of wat voor kleur is het tegenwoordig Ben??

Zwart, denk ik zo.

Thijs CM
Usericon van Thijs CM
Posted 14-03-2011 9:52 by Thijs CM Wijzig reactieProfiel van Thijs CMQuote dit berichthttp://myspace.com/corpsemutilationband

na het zien hoe je die bac pao binnen hebd gespeeld is het ook nie raar dat je zo moest schijten :p

en nogmaals een bloedneus en nu niet door ons ? :p haha :p

en het was idd een vette avond

grtz

myspace.com/corpsemutilationband

Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 14-03-2011 10:14 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Zeer vet! Tnx allemaal voor de gezelligheid!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-03-2011 18:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 9:52 schreef Thijs CM het volgende:
na het zien hoe je die bac pao binnen hebd gespeeld is het ook nie raar dat je zo moest schijten :p

Punt

Thijs CM
Usericon van Thijs CM
Posted 14-03-2011 20:34 by Thijs CM Wijzig reactieProfiel van Thijs CMQuote dit berichthttp://myspace.com/corpsemutilationband

ben benieuwd naar de review

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2011 20:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2011 9:52 schreef Thijs CM het volgende:

en nogmaals een bloedneus en nu niet door ons ? :p haha :p

en het was idd een vette avond

grtz

twaren er 3 en een vbrrodje met iets vlezigststeze

ondertussen is mijn Leptotrihihihia tshirt gevonden

hij zit in de wasmachine van de vriendin van de gitarist van de zanger van de voorlaatste band Fractured Insanity

signature

Thijs CM
Usericon van Thijs CM
Posted 14-03-2011 21:23 by Thijs CM Wijzig reactieProfiel van Thijs CMQuote dit berichthttp://myspace.com/corpsemutilationband

hahaha :p nice :p let the meat come out :p

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2011 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

strax, als de vriendin gaan slapen is

signature

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com