![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
op zaterdag 5 februari 2011 spelen de volgende black metal bands in the stage in Arnhem: Fenris( viking/black) Mianthropia( symphonic black) tevens cd presentatie van het nieuwe album Beliar ( black metal) Northward ( raw black metal) entree is 5 euro aanvang: half 8 http://dtcmetal.hyves.nl/ http://www.metaldivisiondoetinchem.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door heavenshallburn op 02-01-2011 22:20] ![]() |
|
![]() =) ![]() |
|
quote: Oh heet dat zo.. Nou dan bezoek ik jullie wel op kruipafstand. The Cave it is. ![]() Of toch niet..twijfel. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-12-2010 1:01] =) ![]() |
|
Gewoon komen ![]() ![]() ![]() |
|
trouwens in The Cave spelen we alleen met Misanthropia dus geen Fenris in Amsterdam helaas... ![]() |
|
Wil zeker een van die showtjes bekijken, gisteren weer mooi dronken geworden met Dennis hehe.... Nieuwe plaat van hun (Misanthropia..) is gaaf! spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nieuwe plaat is inderdaad erg goed, zover ik hem nu gehoord heb, ook erg aardige lui die van Misanthropia en Fenris. Beliar gaat trouwens in maart een EP van 5 nummers opnemen in de Tomster studio(www.myspace.com/tomsterproject) hier zal wederom Morean(Dark Fortress) te horen zijn bij "Paled Flesh Mysterium" alleen dit keer in profesionele studio kwaliteit ![]() De EP heet "Era Obscurus" en gaat over de 18e eeuwse legende : De Bokkenrijders. ![]() |
|
quote: Ja godjandoedel. Daar zou ik juist voor komen. Even gedag zeggen. ![]() =) ![]() |
|
Toch maar gewoon komen zou ik zeggen ;-) ![]() |
|
quote: Een tour, met steeds twee of drie weken tussen de shows? ![]() |
|
quote: Dat is om bij te komen van de zuiperij en het gebrek aan slaap. Heftig hoor, dat getour.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: De Cave is me vaste hangplek dus komt goed. Moeten we dan wel even ![]() =) ![]() |
|
quote: Het is geen echte tour natuurlijk, het is gewoon de naam van de package die over 5 verschillende data door NL speelt ;-) ![]() |
|
quote: Zeker gaan we dan een ![]() ![]() |
|
![]() |
|
is dat hun eerste optreden? ![]() |
|
ik durf het zo niet te zeggen, wel 1 van de eerste sowieso. ![]() |
|
Oke ben eens benieuwd! ![]() |
|
quote: Ik ook. We zien mekaar! (stalinorgel, Misanthropia) Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
|
Zaterdag gaat niet lukken. ![]() =) ![]() |
|
Daar moet wel een heel goede rede voor zijn ![]() ![]() |
|
Eeem nee niet echt. Familie- geneuzel. ![]() Maar volgend weekend in de Cave wel hoor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-02-2011 17:03] =) ![]() |
|
tot dan ![]() ![]() |
|
kick vanavond alweer! ![]() |
|
Was weer een mooi feestje! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |