|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
op zaterdag 5 februari 2011 spelen de volgende black metal bands in the stage in Arnhem: Fenris( viking/black) Mianthropia( symphonic black) tevens cd presentatie van het nieuwe album Beliar ( black metal) Northward ( raw black metal) entree is 5 euro aanvang: half 8 http://dtcmetal.hyves.nl/ http://www.metaldivisiondoetinchem.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door heavenshallburn op 02-01-2011 22:20] |
|
=) |
|
quote: Oh heet dat zo.. Nou dan bezoek ik jullie wel op kruipafstand. The Cave it is. Of toch niet..twijfel. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 25-12-2010 1:01] =) |
|
Gewoon komen |
|
trouwens in The Cave spelen we alleen met Misanthropia dus geen Fenris in Amsterdam helaas... |
|
Wil zeker een van die showtjes bekijken, gisteren weer mooi dronken geworden met Dennis hehe.... Nieuwe plaat van hun (Misanthropia..) is gaaf! spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe plaat is inderdaad erg goed, zover ik hem nu gehoord heb, ook erg aardige lui die van Misanthropia en Fenris. Beliar gaat trouwens in maart een EP van 5 nummers opnemen in de Tomster studio(www.myspace.com/tomsterproject) hier zal wederom Morean(Dark Fortress) te horen zijn bij "Paled Flesh Mysterium" alleen dit keer in profesionele studio kwaliteit De EP heet "Era Obscurus" en gaat over de 18e eeuwse legende : De Bokkenrijders. |
|
quote: Ja godjandoedel. Daar zou ik juist voor komen. Even gedag zeggen. =) |
|
Toch maar gewoon komen zou ik zeggen ;-) |
|
quote: Een tour, met steeds twee of drie weken tussen de shows? |
|
quote: Dat is om bij te komen van de zuiperij en het gebrek aan slaap. Heftig hoor, dat getour.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: De Cave is me vaste hangplek dus komt goed. Moeten we dan wel even doen. =) |
|
quote: Het is geen echte tour natuurlijk, het is gewoon de naam van de package die over 5 verschillende data door NL speelt ;-) |
|
quote: Zeker gaan we dan een doen!! |
|
|
|
is dat hun eerste optreden? |
|
ik durf het zo niet te zeggen, wel 1 van de eerste sowieso. |
|
Oke ben eens benieuwd! |
|
quote: Ik ook. We zien mekaar! (stalinorgel, Misanthropia) Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Zaterdag gaat niet lukken. =) |
|
Daar moet wel een heel goede rede voor zijn |
|
Eeem nee niet echt. Familie- geneuzel. Maar volgend weekend in de Cave wel hoor. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 04-02-2011 17:03] =) |
|
tot dan |
|
kick vanavond alweer! |
|
Was weer een mooi feestje! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |