|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Effe reclame maken. Voor de death-fans: download eens iets van Panchrysia op hun site http://come.to/panchrysia of via audiogalaxy. Deze Belgen zijn echt enorm goed. In mei komt hun eerste full-cd uit bij LSP-Company. Live zijn ze niet te overtreffen.. De zanger heeft wat Emperor-trekjes en de drummer kan je best vergelijken met Animal van de Muppet Show.. Een beest achter zijn drumstel. Voeg er nog een bassist met haar tot onder zijn gat aan toe en een grellig goeie gitarist... En je hebt Panchrysia.. Allen naar de platenzaak vanaf 25mei [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 29-04-2002 16:11] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ratel, ratel, start AG op. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: *is doing the same thing here* |
|
*vind wel 3 nummers* whehe en 2 daarvan zijn bijna nooit online.. ach |
|
Nou nu ik toch aan het downen ben *ag was al opgestart* |
|
Als jullie toch bezig zijn.. Nog wat huiswerk: Suhrim (maar wel van hun nieuwste cd).. Effe linkje zoeken http://www.dma.be/p/lugburz/suhrim/start.html [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 29-04-2002 16:17] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Suhrim ken ik wel ja, nooit nummers gehoord echter. Het is toch death/grind ofzo ? |
|
En iemand al iets kunnen downloaden? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Eh ja ik wel... Klinkt goed hoor, maar kvind het niet op Emperor of Immortal lijken... Magoed, klinkt wel goed hoor |
|
Op audiogalaxy zijn uiteraard momenteel alleen fossiele nummer van Panchrysia te vinden. Voor Immortalgewijs gitaargeweld moet je nog een maand wachten, of es een optreden meemaken. In elk geval zul je je dus van die stoel moeten losweken. |
|
*schop richting oppervlakte* Het Immortalgewijs gitaargeweld is intussen al n paar maanden verschenen, heeft op ZM fest Belgie gespeeld, en is door Dwaallicht gereviewd hier: http://www.zwaremetalen.com/recensie/416.html En door mij geinterviewd hier: http://www.zwaremetalen.com/interview/700.html [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-11-2002 0:23] |
|
Ik heb net het interview gelezen, en vind de vragen bijzonder intelligent overkomen. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 05-11-2002 0:56] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
goed interview Asherah, heel goed gedaan, goed gekozen vragen trouwens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Op waldrock.nl kan je nu stemmen voor de lineup van waldrock 2003. Ik heb panchrysia er maar ff bijgezet, eens kijken hoeveel stemmen we kunnen verzamelen I have dreamt the dreams that will come true |
|
Pff, die Waldrock site zegt dat ik al heb gestemd terwijl dat niet zo is... nu kan ik geen tien keer op Anathema stemmen (Ehh, negen keer dan, ok..) |
|
quote: Tutut, je moet op dat linkje in de tekst rechts klikken.. Goh wat heb ik kunnen stemmen (pardon..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Onlangs schreef dol666 in een reeds ( totaal onnodig) gesloten topic: quote: Jezus, en dit is dan gvd weer reclame zeker? De mods mogen eens aan een consequenter beleid gaan werken. [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 15-12-2003 21:00] |
|
Nee Kimmeke, gewoon dubbelop |
|
Jamaarja, dan was het de taak van de mod in kwestie om eerst es te zoeken naar dit topic, en indien gevonden: die info erin te plakken. En niet zomaar debiel dat eerste topic sluiten... Dit is gewoon een aankondiging van hun nieuwe cd. |
|
Ik ben het er wel mee eens, maar goed, ik ben geen mod... Wat is er nou mis met het reclame maken voor een metalband, zeker één die op het moment zonder label zit, op een metalforum? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Misschien een domme opmerking, maar: label vinden? |
|
Bon, één of andere randdebiel genaamd fire kan het blijkbaar niet aan dat er meer dan één woord in een post staat. Blijkbaar flipte ie al na het tweede woord, en vond het dan ook nodig collega-idioten te behoeden voor dit kwaad door de boel te locken, zonder verdere uitleg. (wat verwacht je ook.) Om de boel hier te hervatten (ook al moet iedereen nu 2 jaar oude crap gaan herlezen): Panchrysia heeft inderdaad vorig jaar reeds een deal gesloten met Soulreaper Records. 'Malicious Parasite' zal midden februari op dit label uitgebracht worden. btw: domme reactie, inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door Ecthelion op 15-12-2003 21:39] |
|
Tsja, het zijn Belgen, dus wellicht is dit een goede hint Maar goed, een goed label is ook niet makkelijk, zeker nu black qua sales over de top is (en daar kijken labels toch naar, en in zekere zin terecht) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Not... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 15-12-2003 21:41] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |