|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.myspace.com/icsvortex/blog/541374468 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
Ah, frontpage... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
... Alternative roots fried Norwegian style... klinkt lekker met joppie saus |
|
Wat een kut plaat die nieuwe, muzikaal oké. Maar na 2 nummers komt die zang mijn neus uit.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De zang is juist het enige wat deze verder niet zo boeiende plaat rechthoudt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Teksten zijn helemaal dramatisch... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Respect dat je het 2 nummers volhoudt. De tering wat heb ik een hekel aan de zang van deze clown. Boeiender |
|
Zet hem op een minaret en je merkt het verschil niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Net zo vals ja Boeiender |
|
quote: |
|
En toch klinkt hij bij Lamented Souls op sommige nummers wel fijn. Maarja, de muzikale ondersteuning is dan ook in orde. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Nee, klinkt hij ook als een pinguin die in de kloten getrapt is. Verschrikkelijk. Boeiender |
|
LS = klootn, zal dit ook wel zijn dan |
|
quote: Ff normaal doen tegen Scorpions! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Scorpions vind ik uitermate gaaf en ik heb bijna al hun LP's, maar dat Klaus Meine door z'n neus zingt kun je toch niet ontkennen. Ontopic: ICS Vortex ken ik niet, wel Vortex, maar dat zal wel iets compleet anders zijn. Bareuh... |
|
De recensies zijn tot nu toe niet zo denderend. Over het algemeen wel positief, maar de algemene tendens is dat Simen Hestnaes betere dingen heeft gedaan met andere bands. Ik ben eigenlijk alleen goed bekend met Lamented Souls en Arcturus (en in een mindere mate Borknagar). Over 'Storm Seeker' ben ik in ieder geval erg te spreken. De afgelopen weken helemaal plat gedraaid. Tot nu toe voor mij het beste album van 2011. Hier mijn eigen recensie: http://tastelessenterprise.wordpress.com/2011/09/05/ics-vortex-%E2%80%93-storm-seeker-2011-album-van-het-jaar-materiaal/ |
|
Noem me een poseur, maar bij Dimmu Borgir, Borknagar en Arcturus vond ik hem toch wel wat beter hoor. More Evil0r Than Skelet0r |
|
De muziek valt na tig luisterbeurten wel goed mee (al is het geen topper). Wat mij vooral stoort is dat de plaat compleet overgeproduced klinkt. Een gevalletje van te lang aan dezelfde plaat gewerkt. De bodem valt er zo uit en het geheel mist kracht en visie. Jammer, want het klinkt alsof er meer had ingezeten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Jij krijgt dus niet de zenuwen van die zang? Mensen kinderen, hij kan een noot nog geen 2 sec. vasthouden zonder te veranderen. Hij lijkt wel een r 'n b zanger. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 07-09-2011 8:48] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat stoort me helemaal niet, neen. Integendeel zelfs. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: wel een erg goeie R'nB zanger. Waren er maar meer zoals hem, Usher of 50 bvb signature |
|
Staalman heeft niet echt veel kijk op goede zang geloof ik. Eerst Lou Reed al niet op waarde schatten en nu Vortex. Jammer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik denk dat ik juist een enorm goede kijk op goede zang heb, want deze twee komen nml. niet in het lijstje van goede zangers voor. Enne, Reed een zanger noemen en nog een goede ook is wel héél positief... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |