|
Auteur: |
|
|
quote: quote:Ik kende het ook niet, ben net een paar dagen bezig met luisteren. Dit album is tot nu toe meer een soort van gitaargepiel, denk richting Jimi Hendrix met wat meer effect erover heen en dan rauwer. Andere albums onder de noemer Caspar Brötzmann Massaker zijn wat meer songgericht, al blijft het wat vaag. Er zit een donkere/dreigende sfeer in al het werk wat ik tot nu toe gehoord heb. LastFM: Popular tags: avant-garde, experimental, noise, metal, industrial quote:En hier staat wel een redelijk uitgebreide biografie: http://neueurform.blogspot.com/2009/04/caspar-brotzmann-massaker-special.html Hoop dat je hier iets mee kunt. Gewoon eens proberen. Mij bevalt het wel. Myspace: http://www.myspace.com/casparbroetzmannmassaker Discografie:Caspar Brötzmann Massaker: The Tribe (1987) Black Axis (May 1989) Der Abend der schwarzen Folklore (July 1992) Koksofen (June 1993) Home (January 1995) opnieuw opgenomen nummers van The Tribe en Black Axis Caspar Brötzmann & FM Einheit: Merry Christmas (April 1994) - with FM Einheit of Einstürzende Neubauten. Caspar Brötzmann & Page Hamilton: Zulutime (November 1996) - with Page Hamilton, of the band Helmet. Caspar Brötzmann: Mute Massaker (June 1999) a la Hendrix. En diverse bijdrages aan albums van andere artiesten. Ik heb er maar een topic van gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-12-2010 3:25] |
|
die cd met zijn vader is erg vaag. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat is meer richting jazz, toch? Eens opzoeken. |
|
quote:Wat is er vaag aan? Bijna klaar met luisteren en het is een gitaar en saxofoon, soms ook basgitaar denk ik te horen. Qua gitaar is het typisch Caspar Brötzmann, kwam mij af en toe voor of hij een interpretatie van zijn eigen werk speelde, en de saxofoon kan ik ook waarderen, terwijl ik daar toch niet zo een liefhebber van ben. Fijn Ploatien! |
|
wat ik met vaag bedoel = vaag, niet veel meer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ok. Apart sfeertje wel, lastig te typeren. VAAG! |
|
dat bedoel ik dus! zou hem of ze graag aan het werk zien. Het doet mij een beetje denken aan een live optreden wat ik gezien heb van otomo yoshihide en the thing. Jazzy invloeden noise invloeden en hedendaagste compositie invloeden gemophed in een soort gezonde psychoze. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Caspar Brötzmann Massaker heb ik gezien op Roadburn. Hard. Ik weet er niet zoveel meer van alleen. Was na SunnO))) en ik was wat ver heen. Kijk eens aan, leve youtube voor het opvullen van de gaten in uw geheugen. |
|
ik kijk tegenvvoordig erg uit met de alcohol. Niet omdat het mijn gezondheid schaad maar meer omdat ik geen fluit herinner hahahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gast met die cowboyhoed schijnt Michael Gira van Swans te zijn, las ik ergens. |
|
Hei Black Jew! http://xynobooks.com/2011/07/combat-astronomy/ Lijstje van metal/jazz kruisingen. Ik kan hem niet kopiëren. |
|
Leuk borbetomagus, heb ik hier.Super ruig en noisy. Naked city staat nog op een te checken lijst. De rest ga ik ook opsnorren THX IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik ken het allemaal niet. Wel die Combat Astronomy al neergehaald, want "Massive bass + tribal drums + wailing horns = awesome" maakt nieuwsgierig. |
|
Geef mij maar God Zooooo vet MASSIVE RIFF WALK SAXOPHONE ATTACK SQUEECKING NOZZLEHEAD SCREAMING DANCEMACHINE . |
Index / Heavy Metal |