|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Luister dan naar Fleurety (Department of Apocalyptic Affairs)! |
|
quote: Zodanig genre-overschrijndend dat je ze onmogelijk kan omschrijven. Luisteren is t enige dat helpt... Zenial |
|
quote: Ik heb 'Imaginary sonicscape' ff uit de bieb gehaald. En ik kan maar 1 ding zeggen: Geniaal!!! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Aborym is zo een experimentele Black metal band.veel effecten en zo een stuff... |
|
Peccatum Arcturus Chaostar The Kovenant Winds Mortiis ... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
magog www.mp3.com/magog(swe) Black metal met folk/viking invloeden, eerst alleen black alleen ze hebben een viool speler erbij genomen. |
|
O ja, Scarve is een experimentele death metal band met veel gebruik van samples en zo. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Exhumation mix doom en brute death, lekker apart ... |
|
Adhur. Melodische black metal geinspireerd door de baskische mythology. Er word ook gebruik gemaakt van een echte opera zangeres en het steekt allemaal zeer goed in elkaar. Met folklorische instrumenten en klassieke. Hier een review: http://www.metalprovider.com/lunarhypnosis/adhurreviews.htm Een mp3: http://www.metalprovider.com/lunarhypnosis/mp3/Adhur-AkelarrekoBatzarra.mp3 Homepage: www.adhur.com |
|
Arcturus-The sham mirrors Green Carnation-A blessing in disguise Solefald-alle albums Ulver-hun latere werk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
paddestoelen!!! mvg wk10 |
|
Mr. Bungle (een genre op zich) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
het latere ...And Oceans The Kovenant Aborym Thorns Dodheimsgard one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Kan je wat meer info geven over Green Carnation hub? |
|
quote:Green Carnation,ooit begonnen als deathmetalband maar hebben omdat hun muziekstijl veranderde de naam omgedoopt in In the Woods(bij allen wel bekend neem ik aan).Nadat In the Woods is gestopt in 2001 heeft Terje(Tchort) Green Carnation weer opgestart met een andere line-up.De muziek is tegenwoordig een kruising tussen In the Woods,avantgarde en jaren 70 rock'.Ze hebben in de tussentijd 3 cd's uitgebracht te weten:"Journey to the end of the night","Light of day,day of darkness" en "A blessing in disguise". Anders Kobro(ex-In the woods,Carpathian Forest) speelt drums. Ikzelf vind het geniale muziek en hun laatste cd "A blessing..." is nu een week uit en hij is niet meer uit mijn cd-speler gekomen.Echt geweldige muziek [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-06-2003 18:06] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat moet ik me bij avant garde voorstellen? |
|
quote: "vooruitstrevend" een nietszeggende en dus waardeloze term net zoals "progressief" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Inderdaad hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, er waren waarschijnlijk ooit een paar journalisten die een review moesten schrijven over de laatste Arcturus of de laatste Sigh en die hadden een beetje moeite om een passende genrebeschrijving te vinden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Infinity - devin townsend Is ook geen touw aan vast te knopen mvg wk10 |
|
quote: hmmm, over into the pandemonium werd ook al geschreven van avantgarde muziek. van celtic frost dus. Oud Vuil. |
|
-Lykathea Aflame, een soort van kruising tussen Nile, Cryptopsy en sferische black metal. -Meshuggah, Meshuggah en nog eens Meshuggah -The Dillinger Escape Plan -Extol (Progressieve death) -Latere Abigor -Thorns -Ephel Duath (Italiaanse uber-expirimentele black) -Peccatum -Serpent Eclipse (vrij expirimentele black uit Amerika) -Spawn of Possession Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Adhur, Exhumation en Sigh moet ik binnen nu en 1 dag kennen... |
|
Van Sigh vind ik overigens Hail Horror Hail de beste! Weirde black/heavy metal doordrenkt met klassieke passages! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |