|
Auteur: |
|
|
*kick* zin in (zeker als het weer zo'n bende wordt als toen met The Bitch in the van & Rompeprop). co-operation not competition! |
|
Zo'n bende is moeilijk te evenaren. Maar wel erg veel zin in ja! Boeiender |
|
Zwaar kut met OV. Jammer gezellig feestje te moeten missen daardoor. Godver. =) |
|
hoezo? slapen bij mr. Yannic valt te regelen... co-operation not competition! |
|
Ja, daar ligt al een heel groot stinkend kussen als het goed is. Boeiender |
|
120 kg. ftw! co-operation not competition! |
|
...gezien de volle bak tijdens the bitch in the van en rompeprop... en de lauwe reacties tot nu toe op dit forum, vraag ik me af of ze in 't Westland wel op zm zitten... co-operation not competition! |
|
quote: Ja die ken ik toch (nog) niet? Maar dan nog is het OV ernaartoe gewoonweg kak. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-01-2011 22:50] =) |
|
geeft niet... Yansick & ik hebben het motto: "mi casa es su casa" ... en hoezo OV? onze vrienden van Seita willen vast ook komen feesten (en dan mag je vast mee toch?). co-operation not competition! |
|
quote: Dat weet ik niet. Maar als de mannen gaan ,gaan de mannen alleen met het busje. No women allowed. Ach anders wordt het een doom-avondje in Arnhem. Al lijkt het me vet veel gezelliger met alle bekenden die optreden. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-01-2011 23:47] =) |
|
De Flaat de gekstee!! |
|
Boeiender |
|
Aanwezig! |
|
Dictated is toch helemaal geen grindcore Of is het een andere?? |
|
ze spelen de nummers deze avond 6 x sneller dan normaal. co-operation not competition! |
|
Da's aardig rap! |
|
we zullen het morgen zien en horen! co-operation not competition! |
|
Zo, dat was erg gezellig, en een erg slecht Grindbashers optreden. Mooie lange soundcheck van Rectal Smegma. Boeiender |
|
quote: Had Yannick weer problemen met zijn snorkel? Stond rond kwart over 11 voor de deur en kreeg te horen dat we niet meer naar binnen mochten omdat het helemaal vol zat. Dat heb ik in al die jaren Flaat nog nooit meegemaakt |
|
quote: Hoe raad je het! Duurde anderhalf uur voor hij zijn pitchshifter aan de praat had. quote: Helemaal niet doorgehad dat er mensen geweigerd zijn... Was wel erg druk ja. Boeiender |
Index / Concerten |