|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mobiel typen is en blijft voor eeuwig kut. Je moeder. |
|
quote:Ik ben blij dat ik jouw buurman niet ben anders, denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja iedereen gelukkig nieuwjaar! |
|
quote: Ach, was aardig gezellig hoor! Boeiender |
|
Beste wensen allemaal. |
|
Spetterend 2011 gewenst, allen! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gelukkig nieuwjaar allemaal. Bareuh... |
|
Eveneens! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Veul hail 'n zeeg'n. Verrassend triviaal |
|
quote: Bijna goed. Corky Thatcher dan maar? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Damn Thatsher it is............... Ga me nu in een hoekje zitten schamen dan maar wel een leuke serie trouwens [Dit bericht is gewijzigd door nark op 01-01-2011 18:33] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: signature |
|
Beste wensen Bart. In het steegje naast het dakterras van kwelgeest stonden een paar een paar geniale al qaida crackers af te steken, de tering. Af en toe kwam er opeens een enorme vuurbal van losse flodders omhoog. :') Je moeder. |
|
quote: Viel heil und siegen? o/ Bruce Banner |
|
quote:Grappig, dat heb ik gister ook nog iemand gesmsdt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: beste verwensingen signature |
|
Niets dan goeds en nog veel meer, voor een ieder, in 2011!! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gelukkig nieuwjaar hoor poekies! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De waarheid "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: quote: Natuurlijk is dat de waarheid. Maar dat neemt niet weg dat ik iedereen wel 365 (366 in het schrikkeljaar) hele goede dagen TOEWENS! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Inderdaad! Ookal lukt het waarschijnlijk niet: ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik wens lang niet iedereen een goed nieuw jaar toe. Maar een paar mensen wel. YOU KNOW WHO YOU ARE!1!! [/zeikerd] Je moeder. |
|
signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |