IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Fates Warning- Bosuil Weert 12.2.2011
Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 01-01-2011 20:32 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Naast Sneek en Amersfoort nog een Nederlandes datum.
Prachtig Fates Warning in dit soort zalen te kunnen zien spelen. Kans is groot dat ik zowel Sneek als Weert aan doe.

Edit, zojuist bekend geworden:

FATES WARNING 2011 is:

Ray Alder (vocals)
Jim Matheos (guitar)
Frank Aresti (guitar)
Joey Vera (bass)
Bobby Jarzombek (drums)

Frank en Bobby, ook prima
Ik hoop op materiaal van No Exit/Perfect Symmetry/Parallels

[Dit bericht is gewijzigd door Grutte Pier op 01-01-2011 20:54]

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 02-01-2011 13:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

In Sneek aanwezig!

Eindelijk weer eens wat leuks in het Bolwerk...naast het concert van DRI op 5 Maart!

bub

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 04-01-2011 14:27 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ga zeker mn best doen om in Wiertj erbij te zijn!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-01-2011 0:24 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

jarzombek!!!!!!!
aresti wel verwacht ja, gaaf
ben wel ergens bij!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-01-2011 0:26]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 0:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2011 0:24 schreef FRNK het volgende:
jarzombek!!!!!!!

+1
Zou in mijn ogen ook een goeie zijn voor Dream Theater trouwens.

Morgen eens bij Primera kijken of ik hier nog kaarten voor kan scoren dus wellicht aanwezig in Weert.

Supportact is ook al weer een poosje geleden dat ik die gezien heb.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 12-02-2011 10:21 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2011 14:27 schreef Ghislain Lambert het volgende:
Wiertj

Nee, Wieƫrt.

Misschien aanwezig, ligt eraan of ik gratis naar binnen kan met iemand anders, hehe.

Ghislain Lambert
Posted 12-02-2011 14:26 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Vanavond zekers aanwezend in WEERT
Zin in!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-02-2011 16:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Kaartjes gescoord en dus aanwezig.

Hopen dat het vannacht niet extreem koud wordt ivm slapen in de bus.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 13-02-2011 21:02 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Was wederom fantastisch.
Beide bands vond ik zelfs een tikkie beter dan in Sneek. Wellicht mede veroorzaakt doordat het zaalgeluid in Weert een stuk beter was dan in Sneek.

Sun Caged speelde prima en de heren waren flink enthousiast. Een aantal nieuwe nummers dus weer live gehoord en daarop afgaande kan het nieuwe album wel eens een klapper worden.

Fates Warning was weer oerdegelijk, Ray Alder oogde een stuk scherper dan de dag ervoor wat hij later ook beaamde. Setlist was gelijk aan die van Sneek, maar van nummers als The Eleventh Hour en Point Of View kan de fan natuurlijk maar niet genoeg krijgen.

Flink km's gemaakt om Fates Warning 2x te zien, maar het was het meer dan waard.

Nu hopen dat het project van Arch en Matheos nog eens live te bewonderen valt.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 14-02-2011 13:13 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Het optreden van de band in Amersfoort was fenomenaal! De enige technische misstap waar ik ze op kon betrappen was de verkeerde toonsoort bij een solo in 11th Hour, verder niets dan hulde ook aan Alder. Die kon (letterlijk) niet meer praten, maar de zang kwam meer dan verdienstelijk door.

Maar wat heb ik me lopen schamen voor het gros van mijn medebezoekers. Zelden zo'n comapubliek meegemaakt! Ray had dat zelf ook goed door.

Blijkbaar is dit het manco voor een band die geen nieuw publiek weet aan te spreken. De meeste bezoekers waren ook van gevorderde leeftijd zeg maar.

Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ik de moeite heb genomen om FW te zien. Dit ligt dus niet aan de band (slechts indirect) maar ik heb geen zin om me nog eens te ergeren aan de Prins Claus fanclub.

10.10.1942 - 20.11.2011

Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 14-02-2011 19:58 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Setlist Fates Warning Bosuil:
- One
- Life In Still Water
- Another Perfect Day
- APSOG III
- Pieces Of Me
- Heal Me
- The Eleventh Hour
- Point Of View
- Island In The Stream
- APSOG XI
- Through Different Eyes
- Quietus
- Monument
- Still Remains (encore)

Ghislain Lambert
Posted 14-02-2011 20:20 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Toppie concert in Weert. Band was in goede doen. Ray kon met moeite praten, maar bij het zingen had hij hier gelukkig verre van last van. Publiek had er ook best zin in en dat merkte Ray ook wel op. Ok, de hoge uithalen van de No exit era haalt hij niet meer, maar who cares. Hulde.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com