|
Auteur: |
|
|
In Sneek aanwezig! Eindelijk weer eens wat leuks in het Bolwerk...naast het concert van DRI op 5 Maart! bub |
|
Ga zeker mn best doen om in Wiertj erbij te zijn! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
jarzombek!!!!!!! aresti wel verwacht ja, gaaf ben wel ergens bij! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-01-2011 0:26] |
|
quote: +1 Zou in mijn ogen ook een goeie zijn voor Dream Theater trouwens. Morgen eens bij Primera kijken of ik hier nog kaarten voor kan scoren dus wellicht aanwezig in Weert. Supportact is ook al weer een poosje geleden dat ik die gezien heb. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, Wieƫrt. Misschien aanwezig, ligt eraan of ik gratis naar binnen kan met iemand anders, hehe. |
|
Vanavond zekers aanwezend in WEERT Zin in! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Kaartjes gescoord en dus aanwezig. Hopen dat het vannacht niet extreem koud wordt ivm slapen in de bus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was wederom fantastisch. Beide bands vond ik zelfs een tikkie beter dan in Sneek. Wellicht mede veroorzaakt doordat het zaalgeluid in Weert een stuk beter was dan in Sneek. Sun Caged speelde prima en de heren waren flink enthousiast. Een aantal nieuwe nummers dus weer live gehoord en daarop afgaande kan het nieuwe album wel eens een klapper worden. Fates Warning was weer oerdegelijk, Ray Alder oogde een stuk scherper dan de dag ervoor wat hij later ook beaamde. Setlist was gelijk aan die van Sneek, maar van nummers als The Eleventh Hour en Point Of View kan de fan natuurlijk maar niet genoeg krijgen. Flink km's gemaakt om Fates Warning 2x te zien, maar het was het meer dan waard. Nu hopen dat het project van Arch en Matheos nog eens live te bewonderen valt. |
|
Het optreden van de band in Amersfoort was fenomenaal! De enige technische misstap waar ik ze op kon betrappen was de verkeerde toonsoort bij een solo in 11th Hour, verder niets dan hulde ook aan Alder. Die kon (letterlijk) niet meer praten, maar de zang kwam meer dan verdienstelijk door. Maar wat heb ik me lopen schamen voor het gros van mijn medebezoekers. Zelden zo'n comapubliek meegemaakt! Ray had dat zelf ook goed door. Blijkbaar is dit het manco voor een band die geen nieuw publiek weet aan te spreken. De meeste bezoekers waren ook van gevorderde leeftijd zeg maar. Dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ik de moeite heb genomen om FW te zien. Dit ligt dus niet aan de band (slechts indirect) maar ik heb geen zin om me nog eens te ergeren aan de Prins Claus fanclub. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Setlist Fates Warning Bosuil: - One - Life In Still Water - Another Perfect Day - APSOG III - Pieces Of Me - Heal Me - The Eleventh Hour - Point Of View - Island In The Stream - APSOG XI - Through Different Eyes - Quietus - Monument - Still Remains (encore) |
|
Toppie concert in Weert. Band was in goede doen. Ray kon met moeite praten, maar bij het zingen had hij hier gelukkig verre van last van. Publiek had er ook best zin in en dat merkte Ray ook wel op. Ok, de hoge uithalen van de No exit era haalt hij niet meer, maar who cares. Hulde. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Index / Concerten |