|
Auteur: |
|
|
Kleine update, het is bijna zover! we gaan hoogstwaarschijnlijk eind Februari/begin Maart de studio in. We hebben 15 nummers en een paar korte erupties klaar. Verwacht vooral geen moderne metalcore maar een totale oldschool crossover thrash invasie gecomprimeerd in 30-35 minuten. Volgende tracks komen zeker op het album: - Slave Of The Suit - We Will Survive - I Like Ike - Reality's Nightmare - An Eye For An Eye - Survive The Plague - Mosh-K - Power Corrupts - Duck and Cover - A Punch in the Face - Where Madness Reigns - Face The Truth - Mass Hysteria Tracklist en albumtitel zijn nog niet bekend, release waarschijnlijk in april over Witches Brew records (o.a. bekend van Gama Bomb en Toxic Holocaust)! Oefenruimte opname van "Face The Truth" is te horen op: www.myspace.com/thrashcorefanatics |
|
Eindelijk een Full-length van Hollands glorie! Kill on Command! |
|
Ik kijk er naar uit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Moet wel écht jaren 80crossover stijltje blijven he Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wees niet bang, we gaan echt niet met gesampelde drums of iets dergelijks werken. Het moet organisch en ruig blijven klinken. |
|
quote: Ja dat zeg je nu. Wacht maar als jullie over 5 jaar met jullie progressieve album in het gelredome staan. Nee komt uiteraard helemaal goed |
|
quote: Reserveer er maar alvast een voor mij dan! |
|
quote: Mike Portnoy heeft weer tijd over toch ;-)? |
|
Eindelijk komt de nieuwe T.C.F. eraan! de pre productie demo is af, het nieuwe nummer "I Like Ike" is op ons facebook band profiel te beluisteren (www.facebook.com/thrashcorefanatics). Gisteren naar de studio geweest, 12 augustus is de eerste opname dag! [headbang] [headbang] |
|
Laat maar komen dat nieuwe album. Ik heb Speed or bleed een tijdje geleden in Tilburg gekocht en dat ding is erg vermakelijk. Lijkt me ook gaaf om jullie een keer live te zien. Het is in ieder geval goeie mosh-muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Slave of the suit! |
|
Goed nieuws! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Cool, thanx voor de feedack en t kopen van de mini. de nieuwe cd wordt te gek als ik afga op de kwaliteit van de studio die we gekozen hebben ;-) |
|
Even een snelle update: slecht nieuws: ons label heeft besloten ermee te stoppen. goed nieuws: we zijn vrijdag toch begonnen met de opnamen voor het album en alle drums en 30% van de gitaren staan er na één weekend op. We hebben een aanbieding van een ander label maar we zijn er nog niet over uit of dat een meerwaarde gaat zijn boven zelf releasen. De resultaten voor zover die er al zijn klinken super, we gaan echt stappen zettn op het gebied van sound/productie. de songs blijven onverminderd hard/snel en kort. |
|
alle slaggitaren, drums en de zang voor 7 van de 13 nummers zijn klaar, dit weekend moet het afkomen. Ondertussen, na de overwachte beeindiging van Witches Brew Records, getekend bij het Amerikaanse Malevolence Records voor CD en LP release eind Oktober/mid November.... |
|
=) |
|
|
|
Klinkt verdomde lekker, Hans. Ben erg benieuwd naar de LP. Bareuh... |
|
|
|
Hij is onderweg vanaf ons label in de VS hiernaartoe! nog eventjes ;-) |
|
Nu te bestellen voor € 10 + € 2 verzendkosten via t-c-f AT live.nl, ook via itunes, cdbaby.com en amazon. |
|
signature |
|
Twaalf verstikkingen op die foto. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hehe, ik was er wel bij daar, goorste zaal ooit! Tof feest wel |
|
|
Index / Heavy Metal |