|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dude een beetje propaganda kan nooit kwaad |
|
quote: mmmm k Suck my piss |
|
JI is idioot. enigzins vergelijkbaar met 'zie de maan schijnt door de bomen..etc'. |
|
Argumenten? |
|
het laatste nummer van distant in solitary night.....luister eens naar de tekst en probeer hem niet belachelijk te vinden. whahahahhaha. |
|
je moet ook niet naar texten luisteren. doe ik tenminste nooit Oud Vuil. |
|
quote: Darkthrone teksten zijn anders fantastisch!! |
|
Geef mij maar gewoon Judas Priest Living after midnight.... rocking till the dawn..... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: nee inderdaad, daar moet je bij nadenken. stom van me. |
|
Hmmm ik zet het maar in dit topic "Judas Iscariot disbanded in 2002 due to irrelevant legal problems." kreeg ik binnen via de nieuws-submit van mijn site, zonder bronvermelding of iets dergelijks, en ik kan er verder niks van vinden. Iemand die dit kan bevestigen / ontkennen ? Zenial |
|
JI heerscht ultiem, het is een goeie band, en boeien hoe die heet of wat ze zingen, pan-thy-monuim had niet eens testen en is nog steeds een wereld band. Ook ik ben benieuwd naar de nieuwe cd... -- en iemand die zichzelf schaambaard noemt beoordeelt hier een band over dat het idiote teksten heeft The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: M'n duits ist nicht so gut aber hetzelfde heb net ook in de Ablaze gelezen. |
|
Weer een fantastisch staaltje van ieders kunnen (en zijn) 1/ Judas Iscariot bestaat niet meer 2/ Moonlight Butchery (wat iedereen dus als nieuwe cd beschouwt om een of andere reden) is al uit sinds 2001 (en heerst ongelooflijk.) [Dit bericht is gewijzigd door Unchained Wolf op 06-01-2003 20:58] |
|
quote: ah. Oud Vuil. |
|
alweer?, hij heeft er net 1 uit. |
|
*HOEST* dit is een topic van in april |
|
quote:, waarom heb ik die cd dan nooit gezien? |
|
quote: hahah , hmmm je hebt gelijk // moonlight butchery is trouwens al uit// [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 07-01-2003 8:40] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:ik heb echt nog nooit iets over die cd gehoord en/of 'm ergens zie liggen/staan vermeldt |
|
quote: Ik heb hem hier liggen, dus hij bestaat echt wel. Ik heb even gekeken, zelfs Displeased heeft hem nog. Hij kost € 8,00 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |