|
Auteur: |
|
|
Chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah chuggah! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel lekker ja, en symphatiek...maar ook wel n beetje standaard stoner, niet? |
|
Klopt. Maar nou draait het bij dit soort muziek ook niet bepaald om inventiviteit natuurlijk. Ik vind wel dat Red Fang een lekker energieke sound en drive heeft die ik nog niet zo vaak ben tegengekomen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik vind het alleen echt niet zo'n Relapse band, samen met Howl en Black Tusk lijken ze qua stoner/sludge metal een beetje de weg kwijt daar, of ze tekenen gewoon te veel. |
|
Sinds deze video luister ik er regelmatig naar ja Maar het gaat vervelen na 3 nummers. |
|
Hahaha, hier nog een geweldige clip van de heren: Alles moet kapot Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gave band. Leuk op het podium, erg enthousiast. Murder The Mountains staat best regelmatig op. You have time. You are doing fine. |
|
niet heel bijzonder dit ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Heerschband, ze zijn bezig alweer bezig met de volgende video! Heerlijk nummer overigens, Wires [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 24-11-2011 22:25] |
|
Hun videoclips worden er allesbehalve slechter op |
|
Nieuwe album klinkt ook verdomd tof |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/27762/Red-Fang-Whales-and-Leeches.html Dat kan ik niet anders dan beamen! |
Index / Heavy Metal |