IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Minister van feest Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-04-2002 16:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Nederland is op politiek gebied flink aan het aardbeven.
Na het fake lijst 0 met hun vrouwelijke uithangborden is er nu een serieuze (!!!) nieuweling op het front; Lijst 4.

Deze kerel zendt zijn spotje uit tijdens de zendtijd voor politieke partijen en wil zelf het ambt bekleden van minister van feest...

Wat vinden jullie hier nou weer van?

Hoe kijkt met name de Belgische afdeling van ZM hier nou tegenaan?

Dit is toch van de zotte?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-04-2002 18:10]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 30-04-2002 16:31 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

minister van feest?
hmm, ik ben benieuwd...

PARTY!!!


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 30-04-2002 16:33 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 16:31 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
minister van feest?
hmm, ik ben benieuwd...

PARTY!!!


is ook benieuwd. Het is idd van de zotte


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 30-04-2002 16:35 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

offtopic <<<

een goede middag en koninginnendag trouwens
ontopic >>>


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-04-2002 16:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Moerke was toch minister van Trueheid? Misschien moet maar 'es echt die lijst666 opzetten.
Wedden dat de meeste metalhead erop stemmen?


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 30-04-2002 16:59 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

het hele politiek is op het moment een grote grap..
Debbateren in de Soundmix show en van die gare shit...
stelletje aarschen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2002 18:08 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

inderdaad
het wordt nu allemaal wel erg belachelijk. Het gaat over wie ons gaat besturen, en het is geen grapje ofzo.
het lijkt er wel heel erg veel op.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 30-04-2002 18:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

was het niet lijst 10 ipv lijst 4

wat het ook is. die optichter blijft een imbiciel.
en dar lijsttrekkersdebat bij de soundmixshow was ook kut.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 30-04-2002 18:13 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

het zou wel fijn zijn moesten er nog meer van zo'n bepaalde ministers zijn. Het ministerie wordt dan gewoonweg één grote studentenvereiging met de premier als Praeses. Resultaat: elk evergadering is er een cantus, meer bezopen ministers; meer plezier; minder miserie


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2002 18:14 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

allemaal een bord beschimmelde nasi op schoot, holee!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 30-04-2002 18:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat is johan vlemmix, die dat op poten heeft gezet, dezelfde onbenul die die emily en maxima fanclub heeft opgericht, vroeger heeft hij duizend keer mee gedaan aan ter land, ter zee en in de lucht.

Holland : de één is kaal en eng, de ander spoort niet helemaal. die politiek hier


Oud Vuil.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-04-2002 18:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

1 gore poppenkast de laatste tijd.. beetje met stemkastjes tijdens de soundmixshow kiezen wie er tijdens het debat het beste debatteerde

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-04-2002 18:34]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-04-2002 19:05 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat ontzettend triest is dat toch, de minister van feest, flikker op!
En dan dat debiele spotje arghhhh
Vlemmix


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 30-04-2002 19:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Moet ik nu ook belasting betalen als ik ga feesten? Komen er richtlijnen hoe het wel moet en hoe niet? Die gast spoort niet, hij is zijn vrouw door deze shit kwijtgeraakt en die gast heeft een hele zieke koningshuis obsessie.



Ik feest toch wel!



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-04-2002 21:01 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat irritant liedje BLIJFT ook in je kop hangen he... Ik had het net weggeblast uit mijn hoofd, maar met dank aan dit topic zit ik er weer ff aan vast .

Wat is btw het doel van die minister-van-feest-lijst? Is dat zelfs enigszins serieus bedoeld???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-04-2002 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Whahaahaaaaha minister van feest???? Blij dat ik nauwelijks TV kijk...

Shit man. Doe dan een minister van TOETER TITS!!! of zo.

OK en een ministeresse van Abbath-achterwerken voor de vrouwen.


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 01-05-2002 11:37 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

ohja.. ik zag het afgelopen zaterdag op Kopspijkers. vage shit.


11.45: restate my assumptions


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 01-05-2002 11:40 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2002 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Whahaahaaaaha minister van feest???? Blij dat ik nauwelijks TV kijk...

Shit man. Doe dan een minister van TOETER TITS!!! of zo.

OK en een ministeresse van Abbath-achterwerken voor de vrouwen.


LMAO


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 01-05-2002 12:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

De belgische afdeling denkt dat dit een grap is...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 01-05-2002 15:10]


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-05-2002 14:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

'k Zag het spotje gisteren voor het eerst. Hoe triest het ook mag zijn; je wil niet weten hoeveel stemmen die nog gaan krijgen...


Touché, pussycat!


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 01-05-2002 15:05 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Ik vond het spotje wel humor. D'r is toch niemand die het serieus neemt.


BROODJE POEP!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-05-2002 15:08 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Maar dat weerhoudt mensen er niet van om erop te stemmen.


Touché, pussycat!


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 01-05-2002 15:11 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

mag ik dan zeggen dat die mensen DOM zijn? (Ik hoop dat ik hiermee niemand beledig) Je gaat toch ook niet stemmen op prins carnaval ofzo??


BROODJE POEP!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 01-05-2002 15:31 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

De politiek in Nederland is verziekt en gaat die van Amerika achterna alleen wat kleinschaliger. De lijsttrekkers zie je overal in de media en ze doen van alles om maar mensen te winnen terwijl ze beter aandacht aan hun partijprogramma en het uitvoeren daarvan kunnen besteden. Naar de tyfus met de politiek


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 01-05-2002 15:56 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

Misschien is Nederland dan eindelijk rijp voor metalfront nederland
De enige doelstelling van die partij is dan meer in nederland.
Verder kunnen partijleden dan gewoon kratten Grolsch leegzuipen in de tweede kamer, wordt die ook nog eens een keer nuttig gebruikt.
Als de partij tijdens een debat wat zegt zal dat dan ook uisluitend neerkomen op: "Speeeeeluuuuhhh" en "SLAAAYERRR".



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 01-05-2002 17:23 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

HAHAHA..

Als metalfront nederland aan de macht komt mag je alleen nog maar de straat op als je lang haar hebt en corpsepaint


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen