|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha dat Manowar maakt er echt een potje van, wat een poser muziek! Ze kregen laatst niet eens de 013 uitverkocht, laat staan dat ze een sporthal in Kerkrade uitverkopen. Het zal denk ik een soort van Gelredome XS worden ben ik bang! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-01-2011 20:33] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Was een samenwerking met Metalcamp. Ze hebben tot drie keer toe inmiddels een eigen festival gehouden en dat liep niet slecht. Eerste keer ben ik er ook heen geweest en behalve dat zinloze gelul over wat er wel of niet true is was de sfeer gewoon goed en de bands ook, als het je genre tenminste is. En retesnelle ombouwpauzes trouwens tussen de bands door. Doorgaans niet meer dan een kwartiertje wachttijd, en dat met maar één podium. Strak geregeld. @ ErikS: die berenvellen staan inderdaad meer dan belachelijk, maar wel een beetje jammer dat iedereen daar over blijft vallen terwijl ze die dingen alleen begin jaren tachtig een blauwe maandag gedragen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 11-01-2011 21:33] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: What has been seen can not be unseen zullen we maar zeggen. Er zijn nu eenmaal van die outfits die je bijblijven, hoe graag je ook zou willen dat het niet zo is. Een mooi voorbeeld daarvan zijn (is?) de zwembroeken van Massive Assault. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Hehe, ik snap je ook wel, en ik snap ook wel dat heel veel mensen er zo lekker makkelijk kritiek op leveren, maar na dertig jaar erover blijven zeuren vind ik altijd zo goedkoop, terwijl de band volgens een hoop mensen en binnen het genre ook gewoon best aardige muziek heeft gemaakt. Aan dat laatste wordt nogal eens voorbij gegaan en dat vind ik ook weer niet fair. DeMaio is inderdaad een lul en het imago is inderdaad triest, maar zonder de nodige muzikale kwaliteit van begin jaren tachtig had de band het bij lange na niet zo ver geschopt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En zonder Eric Adams was DiMaio nu vakkenvuller... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ook dat ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Bareuh... |
|
Ik heb onlangs voor het eerst Manowar materiaal gehoord. Het was de eerste en tevens de laatste keer. Totaal niet mijn ding. Misschien best goed, maar niet mijn ding. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Net daarna wordt hij door een band bekogeld met sneeuwballen. Gillen dat 'ie doet! Op zich een geestig promofilmpje trouwens, vind ik. Moet 'ie van zonnig Californië met spoed naar Duitsland per waterski en sneeuwscooter en zo, zonder tijd om om te kleden. Iets met context. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-01-2011 7:36] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
HEUY!!!! Na een avond vol met kun je kiezen tussen André Hazes en Manowar.... beiden een meezing gehalte van 10..... op zich zijn de concerten best leuk, je weet wat je kunt verwachten en het is een soort carnaval onder de metal |
|
Vrijdag maar meteen een kaartje gehaald. |
|
Na hun tegenvallende optreden januari 2010 in 013 Tilburg kon het gisteren alleen nog maar meevallen. Het gehele Battle Hymn werdt uitgevoerd en een Eric Adams die goed bij stem is. De hoge regionen in de titelsong komen er dan nu ook goed uit. Dit keer wel nummers uit de Manowar periode die wel de moeite waard is: Blood of my Enemies, Gates of Valhalla (met eerbetoon aan Scott Columbus), Sign of the Hammer, Fighting the World, Black wind fire & Steel, Hail & Kill. Een optreden van ruim 2 uren, en deze keer zeer weinig gezwets van Joey, zijn Nederlands gaat met sprongen vooruit! |
|
Ik was nog wat sceptisch vantevoren, maar het is me meegevallen. Goede setlist, en het eerste gelul (zoals te begrijpen over Scott Columbus) kwam pas na een uur. Wel weinig show voor hun doen. Geen motoren, geen vlammen, geen tieten, maar wel gewoon een degelijk optreden. |
|
En waren er ook veel mensen op af gekomen? De laatste show in 013 was lang niet uitverkocht namenlijk! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ongeveer 1500 bezoekers waren er geteld bij de ingang omstreeks 21.20. |
|
quote: Dat verbaasd me toch best een beetje, ik had wel verwacht dat er hordes Duitsers op af zouden komen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat was ook zo, de parkeerplaats stond vol met witte kentekenplaten van onze oosterburen. De setlist was inderdaad geweldig in tegenstelling tot het 013 concert. Weinig geouwehoer en veel goede nummers zijn gespeeld. 1.Manowar 2.Death Tone 3.Metal Daze 4.Fast Taker 5.Dark Avenger 6.Battle Hymn 7.Sun of Death 8.Brothers Of Metal Pt. 1 9.Blood of my enemies 10.Kill with Power 11.Sign of the Hammer 12.Fighting the World 13.Gates of Valhalla 14.William's Tale 15.Hail and Kill 16.Call to Arms 17.House of Death 18.Hand of Doom 19.The Power 20.Thunder in the Sky Encore: 21.Kings of Metal 22.Warriors of the World United 23.Black, Wind, Fire and Steel 24.The Crown and the Ring (Lament of the Kings) Dit was zo ongeveer de setlist, Ik meen ook nog metal warriors gehoord te hebben |
|
Indrukwekkende setlist. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Nou ik zal nooit een Manowarrior worden haha, maar respect dat de mannen het na al die jaren nog volhouden met posen! Hoeveel man konden er eigenlijk in die hal in Kerkrade? Als het een capaciteit van 2000 zou hebben staat het met 1500 man toch 3/4 vol 5 Euro's? Op je muil!! |
|
3.Metal Daze Das het enige nummer dat ik cool vind van Manowar, mooi dat ze die dan ook gespeeld hebben, heb ik toch stiekum een beetje mee geposed 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |