|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig! co-operation not competition! |
|
quote: +3 (Herrie, bel Clemens even, hij had een shirt verkocht oid... Geen idee welke maat...) Boeiender |
|
quote:Op http://www.atak.nl/contact/ staat een telefoonnummer, had je die al geprobeerd? |
|
quote:Oh, dat zou fijn zijn. @Hades: zo even proberen, had ik nog niet gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 04-02-2011 17:00] |
|
quote: al-lang geroggeld!!! jaja, gekkenhuis hier! "vrijdag = merchdag"! wel balen dat ik een tijd terug atak munten heb weggeklikkerd heb, die nog wel te gebruiken waren. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 04-02-2011 16:57] co-operation not competition! |
|
quote: |
|
quote: Of moet ik me nu zorgen maken en dus ook posten? Boeiender |
|
Ohja: Boeiender |
|
quote:Sorry! Ik las te snel. |
|
Ik ben zelf vanavond bij de voorronde van Gelderland dus je hoeft je nergens zorgen over te maken //edit: En bij dat Rocks-concert ben ik ook al afwezig [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 04-02-2011 17:04] |
|
quote:Al iets gehoord van Atak? |
|
..jammer , had ik je anders ladyfit kunnen geven vanavond op de parkeerplaats... co-operation not competition! |
|
quote: Godnonderju!!!!!! Hoe moet dat nu verder tussen ons? Boeiender |
|
quote:Nou gewoon, een LAT-relatie |
|
quote: Mkay... maar aan die T komen we zo bijna niet toe. Boeiender |
|
...de tering... mag zo wel op fietse stappen... wat een wind zeg (en altied teeg'n!) co-operation not competition! |
|
FoC is present Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En wie heeft er nou gewonnen? |
|
As Empires Fall. Ze moesten als eerste spelen, wat qua geluid geen voorrecht was. Ik vond FoC wat meer overkomen qua interactie met publiek en show. Vond ik persoonlijk de prettigste band deze avond. Captain Your Kip Is Sinking hinkte wat mij betreft teveel op 2 gedachtes (hardcore? NEE toch meer Cult Of Luna? Nee, toch hardcore!) en had een zanger die ik niet trek qua geschreeuw. Pariah had hier overigens niets te zoeken, droefenis en kommer en kwel op het podium. Nu kan je zeggen dat ze nog even moeten oefenen, maar zelfs dat helpt deze band niet. Ik zou er mee ophouden als ik hun was, en een andere hobby gaan zoeken. Boeiender |
|
...zo, eerst maar eens een goedemorgen en was een aangename avond. FoC nu voor de 2e keer gezien en deze band doet me steeds meer aan Phlebotomized denken... co-operation not competition! |
|
Koffie... Anyhoo, Phlebotomized, ja? Dat maar weer even luisteren dan Da's toch wat meer als doom/death ingestoken? We hadden natuurlijk het liefste zelf gewonnen, maar AEF gaat gewoon de komende rondes iedereen afmaken, dan is het ook goed Verder vond ik het een vette avond En blijf ik groot Captain-fanboi Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Boeiender |
|
ja, de combinatie zang en toetsen met name... en soms ook delen van de totale muziek... zoals gezegd: doet me eraan denken... co-operation not competition! |
|
Jureren is niet leuk, heb ik besloten. Zeker niet als je het van te voren niet wist, waardoor je je niet even kon verdiepen in de bands. En dan ook nog 'gevoelswaarde' uit zetten, en een puntenlijstje afwerken. Hoe dan ook, ik had wel een wat andere mening dan de andere 2 leden. Doet er niet toe, leuke avond, leuke bands. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |